ויראלי

כוכבי הריאליטי רכשו אחוזה מפוארת: כמה מיליונים שילמו עליה?

בני הזוג הת'ר וד"ר טרי דוברו, כוכבי הריאליטי "עקרות בית אמיתית: בוורלי הילס", עמדו מאחורי מכירה של נכס בסכום עתק של 55 מיליון שקלים לפני מספר חודשים, וכעת הם שמים יד על נכס חדש בבוורלי הילס
מערכת ice | 
אחוזה התר וטרי (צילום יוטיוב צילום מסך)
הת'ר וד"ר טרי דוברו, כוכבי הריאליטי "עקרות בית אמיתית: בוורלי הילס", רכשו לאחרונה אחוזה בבוורלי הילס תמורת 16.1 מיליון דולר לאחר שמכרו את המגה-אחוזת אורנג' קאונטי שלהם - שזכתה לכינוי הראוי "שאטו דוברו" - תמורת שיא של 55 מיליון דולר בסתיו שעבר.
לפי Entertainment Tonight, הכרית בשטח של 9,000 רגל מרובע יושבת על 8.2 דונם והייתה בעבר בבעלותו של הקולנוען המנוח דינו דה לורנטיס. למרות תג המחיר הכבד של הבית בראש הגבעה, כוכבי "עקרות הבית האמיתיות ממחוז אורנג'" תפסו את הנכס.
"אנחנו כל כך נרגשים לעשות מחדש את הבית האגדי הזה", אמרה הת'ר, בת 54, לעוקביה באינסטגרם, והוסיפה כי שיפוצים "צריכים לקחת כ-3 שנים". "זה דורש הרבה עבודה", אמר המנתח הפלסטי ל-Evan Real של Page Six ולדני מרפי במהלך הופעה לאחרונה בפודקאסט "Virtual Reali-Tea". 
הת'ר פירטה בפני ET, "ניסינו לקנות חמישה או שישה נכסים בכל רחבי קאבו, ניופורט ביץ', בוורלי הילס, פאלם ספרינגס. והיקום הנחית אותנו כאן - באחוזה ההוליוודית הכי אייקונית".
לפני דה לורנטיס, הבית הוחזק על ידי המסעדה המיליונר סטיב קריין, בעלה ישל כוכבת הקולנוע האגדית לאנה טרנר, ולאחר מכן על ידי סופר רבי המכר הרולד רובינס. לפי אי.טי, הת'ר וטרי ישכנו את לברון ג'יימס ודרייק, כמו גם כריסי טייגן וג'ון לג'נד, כשיעברו למשכנם החדש.
 
בכל הנוגע למיקום, ה-Bravolebrities יהיו במרחק נסיעה קצרה ממלון בוורלי הילס המפואר, שם אמרו "I do" ביוני 1999. "זה יהיה כמו הדינר שלנו", צייצה השחקנית מהמסעדה המפורסמת של הממסד, טרקלין פולו.
אבל המהלך לא בהכרח מצביע על כך שבני הזוג דוברו ינסו לעבור ל"עקרות הבית האמיתיות מבוורלי הילס" - למרות שזה יהיה מעבר אורגני לכאורה. "כלומר, הת'ר מכירה הרבה מ"עקרות הבית" של בוורלי הילס," אמר לנו טרי. "היא חברה טובה מאוד של גרסל בובאיס וקייל ריצ'רדס".
"אבל השורשים שלנו הם במחוז אורנג'. התרגול שלי הוא במחוז אורנג'," הוא המשיך, והקפיד לציין שהזוג "מנהל חיים כפולים במשך זמן מה", מכיוון שהם גם הבעלים של פנטהאוז בעיצוב רוברטו קוואלי בסנצ'ורי סיטי של לוס אנג'לס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה