תרבות ופנאי

אחרי 18 שנה: כוכבת בוורלי הילס בבשורה קשה

עצוב. כוכבת בוורלי הילס 90210, טורי ספלינג, ובעלה, דילן מקדרמוט, מתגרשים אחרי 18 שנות זוגיות. השחקן הקנדי עצמו פרסם זאת בפוסט באינסטגרם, אך מיהר למחוק אותו
מערכת ice | 
בוורלי הילס 90210 (צילום באדיבות yes)
"בעצב רב ובלב מאוד מאוד כבד, אחרי 18 שנה ביחד ו-5 ילדים מדהימים, החלטנו טורי ואני ללכת כל אחד לדרכו, ולהתחיל מסע חדש משלנו", כך כתב השחקן דילן מקדרמוט והתייחס לגירושיו הקרבים מכוכבת בוורלי הילס 90210, טורי ספלינג
מקדרמוט הוסיף כי "נמשיך לעבוד יחד כהורים אוהבים ונדריך ונאהב את ילדינו בתקופה קשה זו" ונראה כי השניים נפרדים בצורה ידידותית ושלא צפויה לנו דרמה הוליוודית. מקדרמוט לא שכח לבקש "לכבד את הפרטיות שלנו כאשר אנו מקדישים את הזמן הזה להקיף את המשפחה שלנו באהבה ולמצוא את דרכנו. תודה לכולכם על התמיכה והאדיבות". 

אז למרות שנראה כי הפרידה בין השניים לא תחולל דרמה הוליוודית כפי שזוגות רבים לפניהם חוו, מקדרומט הספיק למחוק את הפוסט מהרשת.
מקדרמוט, 56, וספלינג, 50, נישאו ב-7 במאי 2006, וחידשו את נדריהם ב-8 במאי 2010. לשניים יש חמישה ילדים - אהרון בן ה-16, דורין בת ה-14, האטי מרגרט בת ה-11, פין דיווי בן ה-10 ובו דין בן ה-6.
היחסים בין כוכבת בוורלי הילס והשחקן הקנדי עברו עליו ומורדות במערכת היחסים שלהם, כולל בגידה של מקדרמוט. דיווחים שונים טוענים כי בעיות אמון היו הגורם לפרידה של השניים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה