עסקי ספורט

גולסטאר תשלם שכר עתק לכוכב בוורלי הילס: זה הסכום שיקבל

הליהוק הבינלאומי הראשון מגיע לעונה החדשה של ריאליטי הכדורגל של HOT, ״גולסטאר״: איאן זירינג שכיכב בסדרה המיתולוגית בשנות ה-90, אבל מה הסכום שיקבל עבור השתתפותו?
מערכת ice | 
בוורלי הילס 90210 (צילום באדיבות yes)
השחקן איאן זירינג, מי ששיחק את סטיב בסדרת הנוער המיתולוגית והאייקונית של שנות ה90, הלא היא ״בוורלי הילס 90210, מצטרף כשחקן לנבחרת בעונה החדשה של ״גולסטאר״, סדרת הדוקו-ריאליטי כדורגל של HOT שצילומיה ייערכו הפעם ביוון.
זו לא סתם החתמה, הרי מדובר בפעם הראשונה בסך הכל בתולדות הסדרה ובתולדות הריאליטי הישראלי, שכוכב הוליוודי מגיע כדי לקחת חלק מהנבחרת של ״גולסטאר״, גם לזירינג עצמו מדובר בהיסטוריה פרטית, כאשר הוא יופיע בסדרה מחוץ לארצות הברית לראשונה בקריירה.

זירינג היה הליהוק הראשון לעונה החדשה וה-11 של "גולסטאר", כאשר אמש (ראשון) המריאו כל חברי הנבחרת מנתב"ג ליוון בסגל מלא למעט ג'ובאני רוסו שעתיד להגיע בטיסה נפרדת, כשזירינג כבר ימתין להם ביעד.
אבל רגע לפני שילהטט על הדשא, עיתונאי מאקו, גיל משעלי, חשף ששכרו של זירינג עבור ההשתתפות בתוכנית עומד על 100 אלף דולר בסך הכל (341 אלף שקלים), כאשר הסכום המכובד מגלם בתוכו גם את הטיסה ליעד של זירינג ואנשיו וגם להבאתו של זירינג וזוגתו לישראל לטובת פרמיירת העונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה