ויראלי

שימי תבורי מאיים לתבוע: "יודע מי עומדת מאחורי ההכפשות"

אביו של בן אל תבורי מגן עליו: "הרבה נהנים בחיים על חשבון הבן שלי, ולמרות זאת מנסים לגמור עליו, מי שיבין יבין, אני לא פוחד לא ממשפטים ולא מאיומים. בזמן הנכון אני אעשה לשקט שלי סוף, אני אפתח הכל ואני אתבע את כל מי שפוגע בבן שלי"
מערכת ice |  1
בן אל ושימי תבורי (צילום אינסטגרם/ בן אל תבורי, פלאש 90/ תומר נויברג)
הדרך שוב לפסגה לא תהיה קלה? יש מי שיעמוד לצדו. שנה חלפה מאז שהצמד המצליח ביותר במוזיקה הישראלית, סטטיק ובן אל תבורי התפרק ומאז הראפר יצא לקריירת סולו, בעוד השותף לקח זמן למנוחה ומחשבה. בכירים בעולם המוזיקה בישראל חשפו בפני mako: "המדינה כולה מחכה לחזרה שלו לבמה ולמוזיקה, אבל החזרה שלו לא תהיה פשוטה, יש כמה 'נשמות טובות' שנמצאות בלחץ מהחזרה שלו לבמה ולמוזיקה, ועושים הכל כדי לחבל בזה". גם אביו שימי תבורי יודע את זה ומשגר איומים ישירים.
אביו שימי תבורי, שיוציא יחד עם בנו דואט ממש בקרוב, שולח מסר מאיים וטוען כי אף ייתבע את מי שינסה להכשיל את בנו. ל-TMI מסר שימי תבורי: "אני יודע טוב מאוד מי עומדת מאחורי ההכפשות על בני בן אל. לא יעזור שום דבר הבן שלי מוכשר וזה שהיו לו פליטות פה כאלו ואחרות, זה רק בגלל שהטריפו את דעתו".

עוד הוסיף האבא הגאה: "תאמינו לי זה הבן שלי, אני מכיר אותו מרגע שנולד, יש לו לב זהב והוא ינצח את כל אויביו ושונאיו. הכל מגיע מקנאה, וכוונות להפיל אותו ולגרום לו להיות בקרקע. בן אל יהיה כוכב גדול ויצליח על אפם וחמתם של כל הקנאים והקנאיות שיאכלו את עצמם. הרבה נהנים בחיים על חשבון הבן שלי, ולמרות זאת מנסים לגמור עליו, מי שיבין יבין, אני לא פוחד לא ממשפטים ולא מאיומים. בזמן הנכון אני אעשה לשקט שלי סוף, אני אפתח הכל ואני אתבע את כל מי שפוגע בבן שלי".
על הקאמבק של בן אל לזוגתו דני לוי: "כאבא אני מאחל לו ולדני הרבה אושר וזוגיות טובה, והרחבת המשפחה, אוהב אותך בן שלי. אתה היורש של אבא, אף אחד לא יתקרב לקול ולכשרון שלך".
כאמור, בימים אלה, תבורי מתכונן לצילומי סרט תיעודי חדש על הצד שלו בשנה שאחרי פירוק הצמד, כתשובה לסרט של סטטיק וכן על הקלטת אלבום חדש, יחד עם רון נשר שהיה היריב הכי גדול של השניים בעבר. כמו כן, על פי מאקו הזמר מנהל משא ומתן להצטרף למשרד יחסי הציבור של עדי יואל.
עוד מתברר שאופק כהן ייכנס לנעליים של אורון כלפון ויואב גרוס והוא זה שיהיה המנהל האישי של הזמר, לבקשתו. תבורי חתם בחברת "הליקון כנען". בה מיוצגים עידן עמדי, שלומי שבת, אביב גפן, אלין גולן, נסרין, זהבה בן, דודו אהרון, נרקיס, רביב כנר ורבים נוספים ובכך השלים את המעטפת שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על שימי תבורי
    שוש 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבא טוב לתפארת עם ישראל כמו כן על העידוד לבנו בנאלמרק אהבת הורה מרפא
    סגור