תרבות ופנאי

בן אל תבורי ייכשל בקאמבק? "עושים הכל כדי לחבל"

בכירים במוזיקה מעריכים כי חזרה של הזמר לפסגה לא תהיה קלה: ""המדינה כולה מחכה לחזרה שלו לבמה ולמוזיקה, אבל החזרה שלו לא תהיה פשוטה, יש כמה 'נשמות טובות' שנמצאות בלחץ מהחזרה שלו לבמה ולמוזיקה"
מערכת ice |  1
בן אל תבורי (צילום אינסטגרם)
הדרך שוב לפסגה לא תהיה קלה? שנה חלפה מאז שהצמד המצליח ביותר במוזיקה הישראלית, סטטיק ובן אל תבורי התפרק ומאז הראפר יצא לקריירת סולו חדשה וזוגיות מסקרנת עם רונה לי שמעון, בעוד שהשותף שלו לשעבר נסע לארצות הברית ומעט נשכח.

בכירים בעולם המוזיקה בישראל חשפו בפני mako: "המדינה כולה מחכה לחזרה שלו לבמה ולמוזיקה, אבל החזרה שלו לא תהיה פשוטה, יש כמה 'נשמות טובות' שנמצאות בלחץ מהחזרה שלו לבמה ולמוזיקה, ועושים הכל כדי לחבל בזה".
בימים אלה, תבורי מתכונן לצילומי סרט תיעודי חדש על הצד שלו בשנה שאחרי פירוק הצמד, כתשובה לסרט של סטטיק וכן על הקלטת אלבום חדש, יחד עם רון נשר שהיה היריב הכי גדול של השניים בעבר. כמו כן, על פי מאקו הזמר מנהל משא ומתן להצטרף למשרד יחסי הציבור של עדי יואל.
עוד מתברר שאופק כהן ייכנס לנעליים של אורון כלפון ויואב גרוס והוא זה שיהיה המנהל האישי של הזמר, לבקשתו. תבורי חתם בחברת "הליקון כנען". בה מיוצגים עידן עמדי, שלומי שבת, אביב גפן, אלין גולן, נסרין, זהבה בן, דודו אהרון, נרקיס, רביב כנר ורבים נוספים ובכך השלים את המעטפת שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט 0 . סטטיק סחב אותו על הגב . (ל"ת)
    יעקב 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור