משפט

שימי תבורי ויהודית באומן התלוננו במשטרה: "שהרופא יודה בטעות"

השניים דורשים שהמשטרה תבדוק מדוע הרופא החליט לבצע את ההרדמה גם אחרי שנים שבהן הוסבר להם כי הרדמה עלולה להביא למותה של קארין באומן. בימים הקרובים תתקבל החלטה האם לפתוח בחקירת המקרה
מערכת ice | 
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פייסבוק/ יהודית באומן)
יהודית באומן ושימי תבורי יוצאים למלחמה נגד בית החולים איכילוב. השניים הגישו הבוקר (שני) שתי תלונות במשטרה נגד אותו הרופא שלכאורה החליט להרדים את קארין באומן ז״ל, שהלכה לעולמה בגיל 36 אחרי מאבק במחלת האנורקסיה.
לדברי השניים, יש לבדוק מדוע הרופא החליט לבצע את ההרדמה גם אחרי שנים שבהן הוסבר להם כי הרדמה עלולה להביא למותה של באומן הבת. השניים דורשים מהמשטרה לספק תשובות מפיו של הרופא. בימים הקרובים תתקבל החלטה האם לפתוח בחקירת המקרה.

תבורי הסביר ליפעת הללי ממאקו: ״אני לא מוותר, במיוחד שהייתי עד לכל התהליך הנוראי הזה ואיך ששמעתי את קארין צורחת מחדר הטיפולים 'אמא, אמא, הם מחזיקים את היד בכוח ואני לא רוצה הרדמה׳. אני לא יכול לאפשר למשרד הבריאות להחזיק רופא שלא דיבר אמת והרדים אותה כנגד כל הסיכויים".
עוד אמר: "גיביתי את יהודית להגיש תלונה יחד איתי, שתי תלונות - והכל יתברר בגדול, כמה זמן שייקח. העיקר שהרופא הזה יודה בטעות שלא החתים את יהודית שהייתה 24 שעות, מול האף של הרופא, שהבטיח שאם היא תעמוד בהרדמה - יורידו לה את ההרדמה ויעירו אותה"
מבית החולים איכילוב טרם התקבלה תגובה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה