ויראלי

שימי תבורי ואשתו נגד איכילוב: "איבדנו ילדה באשמת בית החולים"

הזוג תקף בחדשות 13 את הצוות הרפואי שטיפל בקארין באומן בטרם מותה: "לא מדברים על כספים, אלא על להודות בטעות. היא הייתה יכולה לחיות עוד. אם היא הייתה מתה באופן טבעי, האבן הזאת לא הייתה נתקעת בי כל כך חזק. אם לא יגידו את האמת ויבינו שהייתה פה טעות, אני לא יודעת איפה אני אהיה"
מערכת ice |  1
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
קארין באומן, בתה של יהודית אשתו של שימי תבורי הלכה לעולמה כבר לפני חודשיים, אבל הזוג מתקשה עדיין לעכל את כל מה שקרה. אמש (שישי) הם התראיינו לחדשות 13, ושוב הטיחו האשמות קשות בצוות הרפואי שטיפל בה במהלך הימים האחרונים לפני שנכנעה למחלת האנורקסיה ממנה סבלה.
בראיון תקפו תבורי ובאומן: "איבדנו ילדה שלא באשמתנו, אלא באשמת בית החולים. הם הרגו אותה. היא לא מתה מוות טבעי. קארין טופלה באיכילוב במשך שבע שנים יפה מאוד, אין לי כל טענה כלפי צוות הרופאים, שטיפלו בה במשך שבע שנים". 

עוד אמרו תבורי וזוגתו: "הכוונה היא לאותה מחלקה ספציפית, שעשתה טעות. רופא החליט שהיא עולה לטיפול נמרץ בהשגחה. בהשגחה הזאת קרו דברים, שאני כאמא יושבת פה ולא מסוגת לעכל את מה שקרה כל כך מהר. היא באה בהכרה מלאה. ביקשנו לא להרדים אותה, כי זה יכול להזיק לה. ביקשו מאיתנו לצאת ואמרו לנו - 'אנחנו יודעים מה אנחנו עושים'". 
לסיום באומן אמרה: "לא מדברים על כספים, אלא על להודות בטעות. היא הייתה יכולה לחיות עוד. אם היא הייתה מתה באופן טבעי, האבן הזאת לא הייתה נתקעת בי כל כך חזק. החזקנו אותה 15 שנים, היה קשה, אני כאמא לא ויתרתי. אם לא יגידו את האמת ויבינו שהייתה פה טעות, אני לא יודעת איפה אני אהיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבורי באומן
    אזרח 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיתבישו טיפלו בה במסירות עשו בישבילה דברים שלא עשו בישביל אחרים!!!!!!! הם האריכו לה את החיים!!! תיתבישו זו התודה שלכם?
    סגור