ויראלי

אשתו של שימי תבורי מתמוטטת: "סובלת משברון לב"

בתה של יהודית באומן מבקשת: "אני מבקשת בשמי מכל אחד ואחד שמבקש לשמוע את יהודית ולחבק אותה, שימתין שתתחזק היא בטח תתעלה על עצמה ואז יאכלו לבקר בשמחה תחת ביקורת שלנו. אנחנו כולנו פה דואגים ומנסים לחזק"
מערכת ice |  1
יהודית וקארין באומן (צילום אינסטגרם yudit_bouman)
יהודית באומן מתקשה להחזיק את הרגשות, גם אחרי שהסתיים חודש האבלות מיום שנפטרה בתה קארין באומן ז”ל בבית החולים איכילוב לאחר מאבק ארוך שנים במחלת האנורקסיה. אמה שהייתה איתה עד הדקה האחרונה לא מצליחה להתאושש ומצבה הבריאותי מתדרדר.
על פי דיווח של יפעת הללי במאקו, באומן סובלת מבעיות בלב והריאות, מוקפת כעת בבנותיה ובני .משפחתה המורחבת וכמובן בבעלה שימי שצמודים אליה בימים הקשים ומנסים לדאוג לה כדי שתבריא במהר עם טיפול אינטנסיבי.

נטלי, בתה הצעירה, הסבירה: ״חצי מהמדינה רוצה לבקר אבל זה בלתי אפשרי. היא מתגעגעת לקארין ז״ל מאוד מאוד. עוד המשיכה: אני מבקשת בשמי מכל אחד ואחד שמבקש לשמוע את יהודית ולחבק אותה, שימתין שתתחזק היא בטח תתעלה על עצמה ואז יאכלו לבקר בשמחה תחת ביקורת שלנו. אנחנו כולנו פה דואגים ומנסים לחזק. היא סובלת משברון לב אבל אנחנו פה ומאמינים שהיא תתחזק ותתגבר. כולנו מתגעגעים לקארין מאוד״ 
באומן שיתפה לאחרונה את המצבה לזכר בתה וכתבה:“קארין שלנו. בתנו אחותנו ודודתנו היקרה והאהובה, נשמה זכה וטהורה. קארין באומן בת יהודית ופיטר, נשמתך זורמת בליבנו ובנשמתנו לעד. ילדה של אמא לנצח”.
 
אבל מסר אחד מצמרר מאוד הצליח להדאיג את המכרים והעוקבים: “ילדה של אמא חכי לי אני באה". אחת העוקבות ניסתה לעודד: “זה עצוב מאוד. לא קל אבל חס וחלילה את לא באה אליה, יש לך משפחה וילדים פה שצריכים אותך. תחיי בשבילך בשבילם וגם בשביל קארין, שיהיו רק בשורות טובות".
גולשת אחרת כתבה: “משתתפת בצערך, שלא תדעי צער. למה את רושמת חכי אני באה? יש לך בעל טוב וילדים ונכדים שצריכים אותך. קארין מנוחתה תהיה בגן עדן היא כבר לא סובלת היא סבלה שנים רבות בגלל מחלה, אסור לנו להיות אנוכית היא סבלה מאוד. בורא עולם החליט לקחת אותה אליו שלא תסבול עוד”
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מאחלת ליהודית להיכנס לגיהנום פה ובעולם הבא אמן סלע (ל"ת)
    ללין 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור