ויראלי

ארנולד שוורצנגר מודה שהטריד נשים: "זה היה שגוי"

בסדרת הדוקו החדשה על חייו בנטפליקס, ארנולד שוורצנגר מודה שאכן הטריד נשים במהלך חייו, ואומר:  "אני רוצה להגיד להם שאני מצטער מעומק ליבי ואני מתנצל כי זה לא מה שאני מנסה לעשות"
מערכת ice | 
ארנולד שוורצנגר (צילום צילום מסך)
גם בגיל 75 ועם שני פרויקטים חדשים בדרך לנטפליקס, ארנולד שוורצנגר עדיין מצליח לעשות כותרות. בימים הקרובים תעלה סדרת דוקומנטרי עם שלושה פרקים על חייו, וזמן קצר לאחר מכן תעלה סדרה בהשתתפותו בשם "פובאר".
לקראת הסדרה על חייו שוורצנגר חושף מרכיב עיקרי במסע שלו והוא היחס לנשים. כזכור, הקריירה שלו בתור שחקן, ואז בתור פוליטיקאי ומושל קליפורניה, השפיעה לא מעט על היחסים על רעייתו לשעבר, מריה שרייבר, והביאה גם לרומן וילד מחוץ לנישואים. 
בסדרה החדשה שוורצנגר, שעבר הכחיש טענות של הטרדות מיניות, מודה: "זה נכון שהייתי על סטים סוערים של סרטים ושעשיתי דברים שגויים שהחשבתי בתור שובבים, אבל כעת אני מבין שפגעתי באנשים", כך לפי הגארדיאן.
הוא מוסיף: "אני רוצה להגיד להם שאני מצטער מעומק ליבי ואני מתנצל כי זה לא מה שאני מנסה לעשות". הוא מפרט ואומר: "היום אני יכול להסתכל על זה ולומר שזה לא באמת משנה מה הייתה התקופה; אם זה היה חוף השרירים לפני 40 שנה או כיום - זה לא היה בסדר. זה היה בולשיט. תשכחו מכל התירוצים, זה היה שגוי".
בעבר כשעלו טענות נגד שוורצנגר מצידן של מספר נשים הוא הכחיש את הכול. לקראת היבחרו למושל קליפורניה בשנת 2003 הידיעות הללו גברו. במהלך השנים הוא חשף יותר ויותר, אך רק כעת הוא מודה בכך בגלוי.
בסדרה הדוקומנטרית החדשה צפויים לקחת חלק גם הבמאי ג'יימס קמרון, השחקן דני דה-ויטו ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה