ויראלי

הטרגדיה של כוכב "האח הגדול": האבל נפל על משפחתו

שחף רז התבשר בצאת פסח כי סבתו הלכה לעולמה והוא נאלץ להיפרד ממנה בהלוויה ולשבת שבעה עם בני משפחתו וכמובן עם זוגתו, הזוכה בעונה הקודמת של "האח הגדול", טליה עובדיה
מערכת ice |  1
שחף רז וטליה עובדיה (צילום מסך רשת 13)

אין דרך לנחם את שחף רז, כוכב "האח הגדול", שביום שישי האחרון, מיד עם צאת חג הפסח, התבשר כי סבתו הלכה לעולמה והוא נאלץ להיפרד ממנה בהלוויה ולשבת שבעה עם בני משפחתו וכמובן עם זוגתו, הזוכה בעונה הקודמת של "האח הגדול", טליה עובדיה.

רק לפני פחות מחודש חופשת הסקי של כוכב ה"אח הגדול" שחף רז וזוגתו, לא הסתיימה בצורה הכי נעימה. כשגלש באחד המדרונות התלולים בהר, רז שבר את ידו ונאלץ לקבע אותה במתקן רפואי מקומי. השניים סיימו את חופשת הגלישה והמשיכו לעיר ונציה, אבל גם בהמשך לא הכול היה ורוד.
כשהיו בדרכם לישראל, הרופא שבדק את רז הסביר לו כי ייאלץ לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים בעקבות השבר בידו, כדי להימנע מתזוזות כלשהן. מתברר שהכוכב הפעיל את ביטוח הנסיעות שרכש בטרם הטיסה ולכן יקבל את השדרוג הזה בחינם.
 


כשהוא על כיסא גלגלים, סיפר רז לעוקבים באינסטגרם: "אמרתי להם שאני לא צריך כיסא גלגלים, אבל כנראה שזה חלק מהנוהל לפצועים בטיסה. אני רוצה לספר לכם מה הקטע פה. כשהרופא בדק אותי הוא אמר 'הינה זה מה שקרה, אתה לא יכול לטוס בטיסה רגילה אלא במחלקת עסקים בגלל היד".

עוד הוא הוסיף: "הפעלתי את הביטוח ושדרגו לי לביזנס. כשהגעתי שמו אותי על כיסא גלגלים וזה היה נראה לי מאוד מיותר והעבירו אותי את הבידוק והיה לי מאוד קשה לעשות את זה, כי אני הולך עשר דקות הליכה ומתחיל כאבים וזה קשה. בואו נגיד שאני לא מאחל לאף אחד שזו הסיבה שהוא יטוס בביזנס וייהנה מזה, אבל אם כבר". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא יושב שבעה והיא משחקת טניס... אוקי. (ל"ת)
    טל 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור