שיווק ופרסום

לינוי אשרם בג'וב חדש: זה הקמפיין שנבחרה להוביל

לינוי אשרם בקמפיין חדש למותג ההיגיינה המוביל בישראל: תחתוני מחזור always  עם הגנה ונוחות מקסימלית, "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם לינוי אשרם, שמהווה השראה לנערות ולנשים הבטוחות בעצמן ובגופן ומייצגת באופן מושלם את הערכים שעליהם מושתת המותג"
מערכת ice | 
לינוי אשרם (צילום פייסבוק/International Gymnastics Federation - FIG)
מותג Always, אשר נחשב למותג המוביל להיגיינה נשית בעולם, מכריז על קמפיין חדש לתחתוני מחזור רב פעמיים. מי שנבחרה להוביל את הקמפיין היא הפרזנטורית של המותג בחמש השנים האחרונות, האלופה האולימפית, לינוי אשרם.
אשרם, שזכתה במדליות זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 וכבשה את ליבינו בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" של קשת 12 ובעשייה בלתי מתפשרת למען העצמת נערות, עושה צעד נוסף בהאדרת ביטחון עצמי בקרב נערות ונשים בכלל כשהיא מגיעה להצטלם בתחתוני always. 

צילום: עדי אורני 
תחתוני always הם המוצר הראשון של המותג בקטגוריית תחתוני המחזור הרב פעמיים. על פי מחקרים של החברה בישראל, 26% מהנשים מעידות שקנו או התנסו בתחתוני מחזור לפחות פעם אחת בשנה האחרונה. כ- 90% מהנשים שלא התנסו מכירות את הקטגוריה של תחתוני מחזור רב פעמיים, וכ-45% מהנשים שעוד לא התנסו מעידות על רצון להתנסות.
 
"אני נרגשת מאוד להיות חלק מקמפיין פורץ דרך זה", שיתפה לינוי. "כאישה צעירה, אני מאמינה שכל אחת צריכה להרגיש בטוחה בעצמה בכל רגע נתון. המחזור הוא חלק טבעי מהחיים, ואין שום סיבה שזה יפריע לנו להשיג את המטרות שלנו. אני גאה להיות חלק מקמפיין שמבטיח לנשים את הביטחון והנוחות שהן צריכות".
"אנו שמחים מאוד לבשר על הקמפיין החדש עם לינוי אשרם", אור אלנצויג, סמנכ"ל שיווק פרוקטר אנד גמבל ישראל.״ לינוי אשרם, השראה לדור חדש של נשים, מייצגת באופן מושלם את הערכים של Always ומספקת קול אותנטי ואמיתי לנשים שאינן מתפשרות על הנוחות והבטחון שלהן ויכולות לעשות הכל, אם רק ירצו בכך. אנחנו גאים להשיק מוצר שפותח במיוחד עבור נשים  עצמאיות, שרוצות את הטוב ביותר לעצמן."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה