ויראלי

לינוי אשרם נפרדת מישראל: זו התחנה הבאה שלה

אשרם העלתה תמונה שלה ושל בן הזוג רכובים על אופנוע ים וכתבה: "איזו חוויה זאת הייתה, ג'ט סקי בקוסמוי", והעלתה סטורי נוסף שאומר: "תחנה הבאה קופנגן". וגם: "לפי כמות הזיעה ניתן להבין את מצב החום"
מערכת ice | 
לינוי אשרם בערוץ הספורט (צילום אינסטגרם לינוי אשרם)
לינוי אשרם היא שם גדול בישראל, עשתה חיל בספורט הישראלי, עם מדליית זהב בתחרות קרב רב אישי בהתעמלות אומנותית באולימפיאדת טוקיו ולאחר הפרישה שלה עוררה התפעלות ב"רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, שם היא הפליאה בכישורי ריקוד לצדו של הרקדן רפאל פליישמן וזכייה בתכנית.
אבל בימים אלה היא מתנתקת מהכל ובצל המלחמה החליטה לטוס לתקופה לא קצרה לתאילנד לבילוי זוגי עם בן הזוג שלה בשנה האחרונה, בחופשה רומנטית, כזו שבדרך בה מציעים בה נישואין.
אשרם העלתה תמונה שלה ושל בן הזוג רכובים על אופנוע ים וכתבה: "איזו חוויה זאת הייתה, ג'ט סקי בקוסמוי", והעלתה סטורי נוסף שאומר: "תחנה הבאה קופנגן". וגם: "לפי כמות הזיעה ניתן להבין את מצב החום".
 
רק לפני כמה חודשים, בריאיון למגזין סוף השבוע של "מאקו" מספרת אשרם שלמרות הציפיות שיהיה לה קל לרקוד, לאור הדמיון להתעמלות אומנותית, הרי שהתחומים מאוד שונים ו"זה לא קל בכלל". היא מודה שבאה לתחרות במטרה לנצח, ורואה את עצמה בגמר בעיקר מול זוגות כמו טל וסנה, מאיה ולוטם ודור וג'וליה. "וגם מריאנו ורומי ממש מפתיעים", לדבריה.
מאז פרשה מהתעמלות, היא מגלה, עלתה 17 ק"ג והיא מקבלת על כך לא מעט הערות חסרות טאקט וחצופות, "אבל אני אוהבת את עצמי ולא אכפת לי מה אנשים אומרים או חושבים".
ב"רוקדים עם כוכבים" נחשף גם החבר של לינוי בחודשים האחרונים, עומר רויטמן, בן 25, והיא מודה שאם היא היתה במקומו, צופה בה רוקדת צמוד עם רפאל 24/7, "לא יודעת איך אני הייתי מגיבה אם הייתי בצד השני, אבל עומר מכיל את זה".

ופה היא חושפת נקודה מעניינת בריאיון לאפרת וכטל: "אחרי שאסיים את 'רוקדים' ניסע יחד לתאילנד, ואז נעבור לגור יחד". ומה לגבי הצעת נישואין בתאילנד? "עוד לא", לינוי משיבה. "קודם נעבור לגור יחד. מצחיק, עומר הראה לי תמונה של הצעת נישואים על החוף. אמרתי לו, 'לא, חמוד, עוד לא, חכה עוד קצת'. הוא יודע שאני רוצה שנעבור לגור יחד קודם, לראות את הווייב שלנו בתוך בית רק אנחנו, ואז סבבה, לא צריך לחכות יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה