תקשורת ומדיה

לינוי אשרם מקבלת תמיכה חריגה: "לא יפתיע אם תזכה"

לאחר ההופעות המצוינות של אשרם ברוקדים עם כוכבים, היא זכתה לקבל מחמאות דווקא מהתקשורת הרוסית, אותה תקשורת שבזמן הזכייה שלה במדליה לא הפסיקה להכפיש אותה - "ההתחלה הייתה מזהירה"
מערכת ice |  1
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
לינוי אשרם, המתעמלת האומנותית שייצגה את ישראל בכבוד באולימפיאדת טוקיו 2020 וזכתה במדליית זהב, מצליחה לככב דווקא בתקשורת הרוסית. באתר הספורט הרוסי SPORT24 שמו לב לספורטאית שמצטיינת על במת "רוקדים עם כוכבים".
נזכיר כי לאחר זכייתה של אשרם במדליית הזהב בטוקיו, היו המון קולות ברוסיה שיצאו נגדה מכיוון שהיא הצליחה "לגנוב" לרוסיה את מדליית הזהב שהם כל כך אוהבים ושזכו בה במשך 20 שנים רצופות. 
בתקשורת הספורט הרוסית כתבו: "בימים אלו הספורטאית (לינוי אשרם) משתתפת בתוכנית רוקדים עם כוכבים, כשבן זוגה המקצועי הוא רפאל פליישמן. בחזרות הראשונות השניים הבינו ששניהם מדברים רוסית ואפילו דיברו מעט ביניהם".
בהמשך הכתבה המחמאות לא הפסיקו: "כבר בהופעה הראשונה הם הראו את היכולות של המתעמלת, וההתחלה הייתה מזהירה. אלא שהיא הייתה צריכה גם ללמוד כיצד לשמור על שיווי משקל בעקבים. מההופעות ניכר שהצמד מצליח מאוד. הם מנצלים כל הזדמנות כדי לגוון, לנסות משהו חדש בכל פעם. בהתחשב באהדת הקהל, לא יהיה מפתיע אם אשרם תזכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליהיות רזה זה לא יפה
    טל 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתאים לך להראות כך,את יפה,נשית,נהדרת,המון הצלחה
    סגור