ויראלי

חצרוני בהתבטאות מפתיעה: "הייתי מצביע מחל או הציונות הדתית"

"תודה לך שמחה, תודה לך יריב, שהפכתם אותי מהאיש השנוא ביותר במדינת ישראל במשך 10 שנים ברציפות, למקום שלישי במקרה טוב. החרבתם את הדמוקרטיה הישראלית, הפכתם אותה ממדינה מערבית משגשגת לחצי טורקיה, רבע הונגריה ושליש פולין", אמר הדוקטור למסר לשמחה רוטמן ויריב לוין
מערכת ice | 
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
"מוכרת הפרחים אמרה לי 'חצרוני! תתחדש! סוף כל סוף יש לך דייט ואתה קונה פרח לחתונה!'. אמרתי לה 'נראה לך שמישהי תצא איתי? ואם מישהי הייתה יוצאת איתי, היא הייתה קונה לי פרח ומשלמת עלי ולא להפך!'. אבל אני קניתי הפעם לא רק פרח. קניתי גם בקבוק יין מהתנחלויות ב-39.90 וגם שוקולד דיוטי פרי 'קנה 3 – קבל אחד חינם', זה האחד חינם, שנת ייצור 2019", אמר הד"ר אמיר חצרוני, בסרטון חדש בחשבון הטוויטר שלו, תוך כדי שהוא מראה את הרכישות שלו למצלמה.
 
הוא המשיך: "וקניתי את זה לא לבחורה, קניתי את זה לשלישיית גברים: אני, שמחה רוטמן ויריב לוין. וזה לא הולך להיות דייט רומנטי, זה הולך להיות משתה של תודה והערכה! תודה לך שמחה, תודה לך יריב, שהפכתם אותי מהאיש השנוא ביותר במדינת ישראל במשך 10 שנים ברציפות, למקום שלישי במקרה טוב. החרבתם את הדמוקרטיה הישראלית, הפכתם אותה ממדינה מערבית משגשגת לחצי טורקיה, רבע הונגריה ושליש פולין. ממקום שאליו כולם רוצים לעבור ולקנות דירות, למקום שממנו בורחים ורצים לקבל דרכון זר. בזכותכם, בזכותכם נגיע לדירוג אשראי BBBBBBBBB ומשם קצרה הדרך לים התיכון".
"אם הייתי יודע מראש, תאמינו לי, אני, שאני אנטי ציוני, הייתי מצביע לכם בכיף כיף כיף. הייתי מצביע או מחל או הציונות הדתית, אבל לצערי לא ידעתי, לכן הצבעתי לערבים. בפעם הבאה אני מבטיח להצביע לכם. אז ניפגש בקריאה השניה ושלישית של החוק שלכם להחרבת הדמוקרטיה, אני מבטיח לכם להביא לכם בקריאה הזאת שמפניה ורודה מהסוג ששרה אוהבת במיוחד. להתראות!", סיכם הטרול הלאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה