ויראלי

מיכל הקטנה מאוימת ברצח: מי מנסה לגרום לה לפחד על חייה?

כוכבת הילדים ובן זוגה ניר ויצמן תחת איום, כאשר אלמוני רכוב על אופנוע הניח מטען דמה בפתח ביתם, השניים לא פנו למשטרה
מערכת ice |  3
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
לא הכל ורוד אצל מלכת הילדים. על פי פרסום ראשון של העיתונאית נגה ניר נאמן אמש (רביעי) בחדשות 13: איום חריג על חייהם של כוכבת הילדים מיכל הקטנה ובעלה איש העסקים ניר ויצמן. 
על פי ניר נאמן, בסוף השבוע האחרון נכנס אלמוני רכוב על אופנוע כשפניו מכוסות בקסדה למגדל היוקרה שבו מתגוררים בני הזוג עם ששת ילדיהם והניח מחוץ לדלתם מטען דמה. על אף החשש הגדול, בני הזוג בחרו שלא להגיש תלונה במשטרה, אמצעי האבטחה בבניין הוחמרו בעקבות המקרה.
 
רק לאחרונה, מיכל הקטנה, כוכבת הילדים המצליחה, חשפה לאחרונה בראיון אצל פאולה וליאון בקשת 12 כי היא עוברת דברים קשים מאוד לאחרונה: " באמת שאתמול הזמנתי אמבולנס, השנה עם שישה ילדים העומס הנפשי מאוד קשה, אני עם זריקת קורטיזון, אנטיביוטיקה, כדורים, אבל הילדים נותנים לי המון כוח וזה מחזק אותי".
כמו כן סיפרה ברשתות החברתיות: "לעומת זאת, לפני יומיים חוויתי בפעם הראשונה התקף חרדה אימתני. הדופק הוא, לא יכולתי לנשום, בכיתי בקול רם בלי שום פרופורציה או הבנה איפה אני נמצאת. הגוף שלי פשוט לקח את המושכות והכל יצא. אחרי ההתקף הזה קרסתי על המיטה, נטולת כוחות, מרוקנת כליל".
"ביום יום אני באמת משתדלת לאזן, כמות האנרגיה שאני נותנת חייבת להיות כמעט זהה לכמות האנרגיה שאני מקבלת, לא בהכרח מאנשים, אבל ספורט, תזונה, שיעורי ריקוד, זמן לעצמי, טיפול פסיכולוגי, כל אלה הן פעולות שמעניקות לי אנרגיה וממלאות אותי", הסבירה כוכבת הילדים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיכל הקטנה
    רוניתדנה רון 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש מפחיד.מי רוצה ברעתה?למה לא פונה למשטרה?,האמת שהיא טיפוס מגעיל ומעצבנת,חרא של אמא ואגואיסטיתת,מכוערת מבחוץ ומבפנים,ולמרות זאת נאחל להם שקט ובטחון
    סגור
  • 2.
    לכו למשטרה אל תפחדו
    צונאמי 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמעוניין חייב לגשת למשטרה.אסור לחשוש.הסיבות יכולות להיות רבות.רק מיכל וניר יודעים את האמת.לכו להתלונן אל תפחדו.
    סגור
  • 1.
    רק שאלה:
    סתם אחד 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי הם הרגיזו?
    סגור