ויראלי

הזוי: שופטת הושעתה אחרי שהופיעה לדיון בעירום חלקי עם סיגריה ביד

שופטת בבית המשפט של קולומביה הושעתה לשלושה חודשים אחרי שהופיעה לדיון ב"זום" כשהיא בעירום חלקי, עם תחתונים בלבד, כשהיא מעשנת סיגריה
מערכת ice |  3
פולניה (צילום אינסטגרם)
שופטת בבית המשפט של קולומביה הידועה לשמצה בעקבות תמונות פרובוקטיביות (בלשון המעטה) שהיא מעלה לחשבון האינסטגרם שלה, הושעתה השבוע לשלושה חודשים מעבודתה, אחרי שהופיעה לדיון ב"זום" כשהיא שוכבת על מיטתה בעירום חלקי ומעשנת סיגריה.
ועדת המשמעת המשפטית בנורטה דה סנטנדר קבעה שלשום (שלישי) כי השופטת ויויאן פולניה, הפרה תקנות מינהליות רבות ולכן כאמור הושעתה לשלושה חודשים. פולניה בת ה-34 עלתה לכותרות בקולומביה אחרי שבשבוע שעבר הופיעה כאמור לדיון בשיחת זום כשהיא שוכבת על מיטתה עם תחתונים וסיגריה ביד. 
הסרטון מהדיון הפך במהרה לוויראלית במיוחד, מה שגרם לוועדת המשמעת לפתוח כנגדה בחקירה. על פי פסיקת הפאנל בת 16 עמודים, פולוניה שמרה את המצלמה שלה כבויה במשך כמעט שעה לפני שהפעילה אותה, וחשפה שהיא שוכבת במיטה במצב "מצער", נראית "פרוע בעיניים מנומנמות", עם דיבור מגומגם. כשעורך דין שנכח בדיון אמר לשופטת שהמצלמה שלה נדלקה, פולוניה כיבה את המצלמה במהירות.
הוועדה ציינה כי ההחלטה על הוצאתה של פולוניה לחופשה ללא תשלום עד חודש פברואר, התקבלה לאחר שנקבע כי היא אינה כשירה למלא את תפקידה מאחר שלא כיבדה את הצדדים בדיון ולא עמדה בקוד הלבוש השיפוטי. פולוניה שברה את שתיקתה בעקבות השערורייה שעורר הסרטון, הכחישה שהיא עירומה למחצה וטענה שנאלצה לשכב במהלך הדיון כי סבלה מהתקף חרדה וסבלה מלחץ דם נמוך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כאב מתפדט
    ליה 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ..כשאנשים מוציאין את הקושי שלהם חיצונית טיפולים פסיכולוגים לפני שדברים כאלו קורים!! אם אתם באמת אוהבים את הילדים שלכם אל תתנו להם גישה לחדשותתת!
    סגור
  • 2.
    זאת ישראלית בכלל, זאת לא ההיא שמ33ה לעו"ד הקירח בשביל ? (ל"ת)
    ןןווטט 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה וחרפה. הגיע הזמן בן גביר. (ל"ת)
    צדוק 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור