דיגיטל וטק

הרשת החברתית המצליחה מחזירה את העירום לרשת

הרשת החברתית טאמבלר, הודיעה כי תבדוק מחדש את כללי הנחיית התוכן שלה, ותאפשר שוב לפרסם תמונות עירום בפלטפורמה: "אנו מברכים כעת על מגוון רחב יותר של ביטוי, יצירתיות ואמנות, כולל תוכן המתאר את הצורה האנושית"
מערכת ice | 
מדיניות עירום אינסטגרם (צילום freepik, pexels)
הרשת החברתית טאמבלר, הודיעה כי תבדוק מחדש את כללי הנחיית התוכן שלה, ותאפשר עירום בפלטפורמה. "אנו מברכים כעת על מגוון רחב יותר של ביטוי, יצירתיות ואמנות ב-Tumblr, כולל תוכן המתאר את הצורה האנושית (כן, זה כולל את הצורה האנושית העירומה)", הוכרז בפוסט שהעלתה הרשת.
תוכן שכולל "עירום, נושא בוגר או נושאים מיניים", מותר שוב. עם זאת, זו לא חזרה מלאה לימי הפורנו המותרים על הפלטפורמה, שכן היא ממשיכה ומציינת ש"תיאורים חזותיים של מעשים מיניים מפורשים נשארים אסורים בטאמבלר".
טאמבלר הייתה בתקופת הזוהר שלה כפלטפורמת הבלוגים המקוונת המובילה בתחילת שנות ה-2010. זה היה כוורת של קובצי GIF של תרבות פופולרית, התפרצויות רגשיות ו... פורנו. פורנו היה חלק מכריע בחוויית משתמשי האפליקציה, אך בשנת 2018, האתר אסר על כל עירום בפלטפורמה.
המנכ"ל החדש, ג'ף ד'אונופריו, מונה לחברה ומיד דאג להסיר את כל "התמונות, הסרטונים או ה-GIF" או חומר מפורש, כמו גם "איורים שמתארים אקטים מיניים". זו הייתה החלטה קטסטרופלית עבור טאמבלר. בשנת 2013, בשיא הפופולריות שלה, טאמבלר נרכשה על ידי יאהו תמורת 1.1 מיליארד יורו. בתוך שנה מהאיסור על הפורנו, טאמבלר איבדה 30 אחוז מהמבקרים שלה ונמכרה תמורת סכום זעום של 3 מיליון אירו. האם האיסור לתמונות עירום גם לכך? עושה רושם שכן. האם האפליקציה תחזור לימי הזוהר? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה