ויראלי

בריטני ספירס מגזימה: תמונות העירום החדשות מרעישות את הרשת

אופס, היא עשתה זאת שוב: בריטני ספירס הורידה את הביקיני בחוף הים ולא שכחה להנציח את הרגע בסרטון בשביל 42 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם
מערכת ice |  1
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)

הזמרת בריטני ספירס, 40, הציגה את גופה השזוף כשהצטלמה בעירום עם כובע רחב שוליים בלבד בזמן שהתפלשה בחול. בתמונות, ספירס מכסה את החזה החשוף בידיה והוסיפה אימוג'י של לב קטן כדי לכסות את פלג הגוף התחתון. 

למרות שרוב מעריצי ספירס שלחו ברכות ליום הולדתה העגול של הזמרת, אחרים לא התלהבו מהעירום שהפגינה ליד מתרחצים בים. "זה לא חוף נודיסטי, שימו לב לאנשים הלבושים מאחור", העיר אדם אחד. מישהו אחר הגיב: "דמיינו שאתם הייתם הולכים לים ורואים פתאום את בריטני ספירס מצטלמת בעירום לידכם". 


בחודש שעבר, הזמרת העלתה כמה סרטונים שלה ללא חלק עליון בזמן שבילתה בחופשה ביאכטה עם בעלה סם אסגרי. למרות שספירס מרגישה בנוח בגוף שלה, היא ספגה אש בספטמבר האחרון בשימינג הפוגעני שעשתה לרקדנים של כריסטינה אגילרה. היא כתבה אז באינסטגרם, לצד ציטוט על שמנים: "הלוואי ויכולתי לבחור את המטפלות לילדים שלי... הרקדנים שלי... כלומר אם היו לי הרקדנים של כריסטינה אגילרה הייתי נראית ממש קטנה. כלומר למה לא לדבר על זה?". 

הפוסט הפוגעני לא עבר בהצלחה עם העוקבים שלה וגם לא עם אגילרה, שהפסיקה לעקוב אחרי ספירס. אחד הגולשים הגיב לספירס: "זה כל כך פאקינג פוגעני בריטני" וגולש אחר כתב: "טעות כל כך גדולה". בפוסט שפרסמה מאוחר יותר, ספירס כתבה כי היא לא התכוונה להעביר ביקורת על אף אחד. 



 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ספירס
    דוני 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היכן תמונות העירום של הבהמה . אתם תוקעים נוד ובורחים הצידה יענו אתם לא בעסק . מי מינה אתכם לשומרי המוסר ?
    סגור