ויראלי

עדן פינס חושפת: "נבלות, לא יודעת למה עשו עליי חרם"

בראיון על הקריירה שלה סיפרה הדוגמנית: "הייתי קצת עוף מוזר בגלל התלתלים. הייתי מתלבשת מוזר והיו לי חברים גדולים יותר. גם מהם התנתקתי בהמשך", וגם: ההיכרות עם ניימאר והתאונה שעברה
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
אין ספק שהתקופה האחרונה היא הטובה ביותר עבור עדן פינס בת ה-25. הדוגמנית, השחקנית והפרזנטורית של איל מקיאג' ורנואר, בעלת המותג FIFI לשיער גלי ומתולתל מבלה ונמצאת במדורי הרכילות עם שמועות על מערכות יחסים לוהטות עם ניימאר ואפילו סימון סוסנה, אבל כיצד היא בכלל פרצה לתודעה?.
בראיון ל-YNET היא סיפרה: "חזרתי לארץ ועשיתי את הקליפ של 'קרמלה' של משה פרץ, והתחילו ממש לזהות אותי ברחוב. אז גם התחילה סאגת ההצמדות, שאני רגילה אליה כל החיים. כל הזמן מצמידים לי מישהו ומשהו. לא ניכנס לשמות, אבל זה באמת בלתי נסבל. זה כל כך מיותר ומעליב. בן אדם שעובד כל כך קשה ויש לו קבלות על מה שהוא עושה, ובסוף כל הקשקושים זה על עם מי היא נמצאת. זה קצת מראה אמת מכוערת של מה מעניין אנשים. לא מתרכזים בדברים רציניים, רק בדברים הצהובים. אני חושבת שהדביקו לי סטיגמה של פרובוקטיבית בגלל איך שאני מצטלמת ואיך שאני מדברת".
התדמית שנוצרה לה: "אולי בקושי 20 אחוז. הנה הגיע עכשיו חבר מחו"ל, וברמת הכבוד יצאנו יחד כמה חברים ונהנינו. מישהו פרסם שאני והוא בנשיקה לוהטת. אני רוצה לראות איפה הנשיקה הזו? אני ממש רוצה לראות את זה. לא היה ולא נברא. בשביל הקלקות הם משקרים. שיהיה להם בכיף. אז שידביקו לי סיפורים עד מחר. זה לא מעניין. אבל זה כן הצליח לעצבן אותי והייתי בדיכאון מזה לשעתיים, ניימאר? אשמור את זה לעצמי".
החרם שעברה בתיכון: "יש לי סיפור מצחיק. לפני כמה ימים ישבתי במסעדה בתל אביב, ומי שמלצרה הייתה אחת הבנות שעשו עליי חרם בתיכון. היא אמרה לי: 'וואי, עדן, את נראית מעולה', ואמרתי לה: 'גם את נראית מעולה', כי היא באמת נראית מעולה. מה לעשות, שבתור ילדה היא הייתה ביץ'. זה שלה. בכל אופן, השארתי לה טיפ מאוד נדיב. החרם גרם לי להבין שאני יכולה לבד. באמת לא היו לי חברים בתיכון. גם הבנים נגררו לחרם אחרי הבנות, כי הם נבלות. עד היום אני לא יודעת למה עשו עליי חרם. אני חושבת שהייתי קצת עוף מוזר בגלל התלתלים. הייתי מתלבשת מוזר והיו לי חברים גדולים יותר. גם מהם התנתקתי בהמשך. הייתי רק עם המשפחה שלי. בסוף הבנתי שזה הכי חשוב – המשפחה. אין ספק שזה נתן לי יותר דרייב בחיים. להוכיח למצקצקים בשכבה שלי שהם טועים. המצקצקים הראשונים שלי היו החברים שלי מהשכבה בתיכון. אולי בגלל זה, אני פחות מתרגשת מתגובות רעות. הם חישלו אותי".
התאונה הקשה שעברה: "זה קרה בדיוק כשחזרתי מהמגורים בלונדון. נפלתי מהקורקינט, כי מישהי נכנסה בי עם אופניים בטיילת בתל אביב. נשברו לי השיניים הקדמיות ונחבלתי בכל הגוף. למחרת הייתי צריכה להצטלם לשער והצטלמתי עם תחבושות בכל הגוף. את השיניים סידרתי ישר אחרי התאונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה