רכילות עסקית

עדן פינס מאוהבת? זה הצעד שעושה כוכב 365 ימים

אחרי הדיווחים על הבילוי המשותף והנשיקה הלוהטת, השחקן המצליח של הסדרה שהפכה ללהיט, סימון סוסינה, ממשיך לחזר אחרי הדוגמנית הישראלית גם באינסטגרם וזה מה שהיה לו לכתוב לה
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
לאחר שב-TMI, את הנשיקה הלוהטת במהלך ביקורו של שחקן הסרט "365 ימים" סימון סוסינה בישראל עם הדוגמנית הישראלית עדן פינס, אחרי המפגשים המסקרנים בין היתר עם רוסלנה רודינה, נועה קירל ועוד, נראה שיש התפתחות לסיפור.
כזכור, לא מעט שמועות החלו לצוף על תחילתם על יחסים רומנטיים בין הדוגמנית הישראלית הבינלאומית לבין השחקן הכדורגל הבינלאומי ניימאר, שנפוצו בשבועות שקדמו לביקור של סוסינה, אבל נראה שכעת היא הולכת בכיוון אחרי לגמרי מכוכב פאריס סן ז'רמן.

סוסינה והדוגמנית בילו ביחד ונרשמה התחממות בין השניים שלדברי עדי ראייה גם התנשקו בלהט ואפילו עזבו ביחד את המסעדה בה התארחו ואף הגיעו לאותו המלון במוניות נפרדות. נראה שסוסינה בכל זאת מנסה לשמור על יחסים קרובים עם הדוגמנית דרך הרשתות החברתיות.
פינס שיתפה באינסטגרם תמונה שלה מוזגת יין עם הכיתוב "Saluti", או "לחיים" באיטלקית וסוסינה שכתב לה בעברית: "לחייך" עם אימוג'י של כוסות יין. תגובתו של סוסינה זכתה לכמעט 1,000 לייקים עד כה ואין ספק שכנראה זה גם לא חמק מעיניה של פינס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה