ויראלי

השמועות נכונות? עדן פינס וניימאר צולמו יחד בפריז

למרות שהדוגמנית הישראלית מכחישה קשר זוגי בינה ובין הכדורגלן הברזילאי, תיעוד נוסף של השניים בעיר האורות מסעיר את הרשת
מערכת ice |  2
עדן פינס, ניימאר (צילום אינסטגרם, ויקיפדיה)
בתקופה האחרונה הדוגמנית המובילה עדן פינס נמצאת בלב העניין הציבורי יותר מבדרך כלל וזאת לאור השמועות הבלתי פוסקות על קשר רומנטי עם הכדורגלן ניימאר ובצל הפריצה לחשבון הטוויטר שלה.
ברקע השמועות שהמעסיקות בשבוועות האחרונים את עולם הבידור הישראלי, תיעודי אינסטגרם נוספים של השניים צצו אתמול, כאשר פינס נכחה בפריז בחגיגות יום ההולדת של שחקן אחר מהקבוצה - מרקו וראטי, חבר טוב של ניימאר. לפי דיווח של מאקו בעניין, פינס הגיעה בסופ"ש האחרון לפריז, שם בילתה עם אשתו של וראטי שאף אספה אותה משדה התעופה. אמש התקיימו חגיגות יום ההולדת לכדורגלן האיטלקי בהן נכח כמובן גם ניימאר והשניים אף לא התאמצו להצניע תמונה משותפת מהאירוע.
פינס הגיעה בחודשים האחרונים לפריז למשחק של הקבוצה רגע אחרי שהשניים נצפו קרובים בביקור של פ.ס.ז' וניימאר כמובן בישראל. מבחינת הדוגמנית עד כה ההתייחסות לנושא כללה התכחשויות מחויכות. גם התמונה הנוכחית שפורסמה אינה תמונה זוגית מובהקת, אך צירופי המקרים לא מותירים את עולם הבידור אדיש למצב.
לפני שבוע בסטורי חדש וחושפני פינס חולקת שקיבלה התקף חרדה בזמן שהותה בקניון. פינס חלקה: "הלכתי והרגשתי שממש מסתכלים עליי ולא הבנתי באיזה קטע ונורא נלחצתי מזה ... אולי אני עוברת על איזה חוק או משהו". לכן פינס שאלה את חברתה אם משהו לא בסדר עם הלבוש שלה אך חברתה צחקה על השאלה. לכך הוסיפה כי "היה לי התקף חרדה, לא הצלחתי לנשום...  זה היה נראה מוזר ואני לא סובלת מהתקפי חרדה אבל הייתי חייבת לשתף". 
יתרה מכך, הדוגמנית שיתפה כי מדובר במגמה: "אני לא יודעת מה קורה בזמן האחרון שזה קורה לי הרבה. אני לא סובלת מזה אבל התחלתי להרגיש שזה קורה לעיתים תכופות יותר ואני לא מבינה את הסיבה. פשוט הרגשתי כאילו הכול סוגר עליי וכאילו אני הולכת להתעלף. פשוט ברחתי משם". 
 

בפוסט נוסף היא פירטה כי היא מבינה למה זה קורה והאשימה את העובדה שהיא התחילה לקחת ללב את התגובות של האנשים ששופטים אותה ברשתות החברתיות, למרות שכבר פיתחה עור של פיל: "וזה לא מגניב לאף אישה שישפטו אותה או שיתנו לה איזה תחושה שהיא לא בסדר כי היא עושה מה בא לה. ההפך, זה הרבה יותר מגניב שאישה חזקה עומדת על שלה ועושה מה שהיא רוצה". 
יתכן כי רגשות אלה עולים בעיקר לאחר שמשתמש בטוויטר כאמור פרץ לחשבונה הפרטי וצייץ בשמה דברים לא לגיטימיים דוגמת ""ישראליות שניימאר חגג עליהן: מכבי חיפה, אני". בעקבות כך פינס שוקלת לתבוע את האדם האחראי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי יילך איתה אחרי זה הייתה עם גוי (ל"ת)
    עשתה טעות 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עדן פינס היא כמו נערת ליווי של סלבס
    מתנאל 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמשלם פרימיום מקבל כוס פרימיום ??
    סגור