ויראלי

עדן פינס חושפת: זו הסיבה שלא פרסמתי את הקמפיין שלי

עדן פינס חשפה כי היא לא מפרסמת בשלב זה את הקמפיין שלה שצילמה הבוקר בעקבות הפיגוע הקשה בירושלים: "אני פשוט מרגישה שזה לא מתאים לשתף את זה. היום אני לא אשתף אתכם, והיום אנחנו נתאבל. אנחנו מאבדים את אחים שלנו"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
שני פיגועים קשים ומשולבים התרחשו הבוקר (רביעי) בירושלים כאשר בפיגוע הראשון שהתרחש בכניסה לעיר בו התפוצצו אופניים ממולכדות, נפצעו 14 בני אדם ומותו של אחד הפצועים נקבע מאוחר יותר בבית החולים, ובפיגוע נוסף בשכונת רמות שבעיר נפצעו שלושה נוספים, נכון לשעה זו, כאשר גם הפיגוע השני התרחש על ידי אופניים ממולכדות. במשטרה מזהירים כי ישנו חשד למטענים נוספים שמוטמנים בעיר ועל האזרחים להיות ערניים.
הדוגמנית עדן פינס, התייחסה היום עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה לגבי הפיגוע וחשפה כי היא לא תפרסם את הקמפיין שלה שצילמה היום בגלל הפיגוע הקשה. פינס כתבה תחילה: "יום זה הוא יום מרגש בשבילי. אני מצלמת קמפיין למותג שלי. לבייבי שלי @fifibeautyofficial חיכיתי לזה, התרגשתי לזה, ורציתי כ"כ לשתף אתכם. אבל אני פשוט מרגישה שזה לא מתאים", טענה פינס.
פינס הוסיפה: "למרות שאלו החיים שלנו, עצוב לשמוע מאנשים שאומרים לי ״זו הנורמה" אבל לא. אני אף פעם לא אתרגל למראות האלו שמוחצות לנו את הלב. מדינה כ"כ קטנה, עם כ"כ הרבה סיפורים ואבדות. היום אני לא אשתף אתכם, והיום אנחנו נתאבל. אנחנו מאבדים את אחים שלנו. פיגועים זה לא נורמה. מתקפות טרור על בסיס יום יומי זה לא משהו שיכול להמשך. משתתפת בצער המשפחות, ומתפללת לרפואת הנפגעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה