ויראלי

מאיה בוסקילה מתפוצצת: "תתחילו להוציא ולחשוף את המטרידים וההטרדות"

העצומה החדשה נגד אפליה מגדרית הגיעה גם אל הזמרת שהצהירה: "גם אני חתמתי", והוסיפה: "אותי לא ידירו כרגע כי אינני שייכת למגזר המדיר, ידירו את אותן נשים שחלקן לא מעוניינות להיות מודרות. לכל אחת מותר להיות חופשיה במרחב הציבורי"
מערכת ice | 
מאיה בוסקילה (צילום אינסטגרם)
הממשלה החדשה ממשיכה להעסיק את עולם הבידור. הפעם זו הזמרת מאיה בוסקילה שחתמה על עצומה חדשה שנכתבה כנגד אפליה מגדרית והיא קוראת לכל עוקביה להצטרף ולחתום. "אני כבר חתמתי", הצהירה באינסטגרם שלה במטרה לסחוף אחריה אחרים.
העצומה הופצה בהמשך לדרישת מפלגת יהדות התורה מהליכוד בתחילת השבוע, לכלול בחוק הפרדה מגדרית באירועים ציבוריים שבגינה לא יעמדו לדין מארגני אירועים בהפרדה. העצומה קוראת לזכויות נשים עם הכותרת "הפרדה זו אפליה". 

במקביל, הזמרת גם כתבה בסטורי באינסטגרם שלה: "אותי לא ידירו כרגע כי אינני שייכת למגזר המדיר, ידירו את אותן נשים שחלקן לא מעוניינות להיות מודרות. לכל אחת מותר להיות חופשיה במרחב הציבורי, בין אם את דתיה או לא. אולי גם זמרים יתחילו להופיע לפי מגדר. אינך מעוניין להיות ליד אישה?".
לסיום הוסיפה בוסקילה בסטורי שלה: "אל תלך להופעה. כל הפרדה היא אפליה, אני מכירה לגמרי בלהגן על נשים מהטרדות וחשיפה להתנהגות לא נאותה. זו לא הדרך, תתחילו להוציא ולחשוף את המטרידים וההטרדות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה