תקשורת ומדיה

מאיה בוסקילה על אורטל עמר: "היא לא נראית רגישה"

אורטל עמר נפתחה אחרי ההקלטות הקשות של בן-אל תבורי שנחשפו: " זה כואב לי שכך העולם מתנהל". מאיה בוסקילה הגיבה: "מי שלא מכיר אותך באמת, לא יודע מי את וכמה את מהממת, מכילה, לביאה, רגישה (למרות שזה לא נראה) אוהבת וחברת אמת, בעלת ערכים ועוד כל כל הרבה דברים שאשמור רק לי ולך"
מערכת ice |  3
אורטל עמר
סערת ענק התעוררה בשבוע שעבר, לאחר שנחשפו על ידי כתב הבידור של "ישראל היום", ערן סוויסה, ההקלטות הקשות וחסרות התקדים בהן נשמע בן אל תבורי מתבטא במילים קשות וצורח קללות לא פשוטות נגד האקסית אורטל עמר ואם בנו תו פרינס, כמו גם התבטאויות נגד הילד.
אורטל עמר כתבה היום (רביעי): "אם היה מדובר במקרה אנונימי. אני בטוחה שההתייחסות הייתה אחרת. זה כואב לי שכך העולם מתנהל. כואב לראות שנאת נשים ועיוורון כלפי פרסום וכח אבל לפחות למדתי מזה המון. ועכשיו אחרי שקיבלתם טעימה לא מכוונת לחיינו הפרטיים. יש לי ילד לדאוג לו ויש לי חיים לתקן ובעיקר להרכיב את עצמי מחדש תודה לכל מי שתמך, כתב והרעיף אהבה. מודה לאלוהים על המשפחה שלי והחברים הטובים שיש לצידי".
מאיה בוסקילה לא נשארה אדישה למילים של עמר וכתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה: "פוסט שיצא כאילו מהפה שלך ואמור לצאת מכל אמא או אבא שאוהבים את הילדים שלהם ואת יפה שלי, מי שלא מכיר אותך באמת, לא יודע מי את וכמה את מהממת, מכילה, לביאה, רגישה (למרות שזה לא נראה) אוהבת וחברת אמת, בעלת ערכים ועוד כל כל הרבה דברים שאשמור רק לי ולך".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ניכור הורי
    שולי 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמר נראית ביצית ותעשה הכל להרוס אותו מכירה הרבה נשים שטן שממרמרות לגברים את החיים והורסים להם את החיים
    סגור
  • 2.
    צהוב בוהק
    פרנצ"סקו 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכילות מהסוג הנמוך.
    סגור
  • 1.
    ??
    מימי 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא רגישים שניהם לא חשבו על תו זה לא היה בתיקשורת לא מגיע לשנהים ליהיות הורים
    סגור