ויראלי

מאיה בוסקילה ביום הבחירות: "אצלי אין דמוקרטיה"

הזמרת התייחסה לסערת לילי כל הקדושים שהתעוררה באדיבותו של אביב אלוש ואיימה על העוקבים: "מי שיבר לא יפה, אני אחסום אותו!"
מערכת ice | 
צילום ענת מוסברג
נעשה לכם סדר. אמש (שני), אביב אלוש, יצא בסטורי באינסטגרם שלו נגד חוגגי הלאווין ברחבי ישראל, כאשר השחקן שיתף פוסט פייסבוק שמזמין ילדים להתחפש ולקחת חלק בחגיגות ״ליל כל הקדושים״ כתב בזעם: ״מבול של בלבול, זו בדיוק הסיבה שבגללה חזרנו לארץ ישראל אחרי 2000 שנים. תתעוררו״. מאיה בוסקילה הגיבה לאלוש וכתבה: "אם אנחנו כיהודים חוגגים חגים שהם שלנו ושומרים על המסורת כל אחד בדרכו, אז אני לא מוצאת שום דבר רע שלני שלי הולך עם חברים לאסוף ממתקים ולהתחפש, מה גם שלדעתי אין איסור להיות בשמחה. אז מי ש״מבולבל״ לא באמת מאמין".
 

מסתבר שהזמרת קיבלה ים של תגובות זועמות בעקבות הדברים הללו והיא לא נשארה חייבת. זה מה שהיא אמרה היום (שלישי) בסטורי שהעלתה לאינסטגרם: "טוב תשמעו העניין הזה עם גיא פינס עוד ממשיך. אנשים מגדפים, מקללים 'יא מטומטמת, מה את מבינה' בחורות עם כיסוי ראש מתחילות להגיד איזה רוע יש בי שאני נתתי לילד לשחק. אז תשמעו לי טוב, באינסטגרם שלי אין דמוקרטיה".

היא המשיכה: "כל מי שינבל את הפה, יש לי היום יום חופשי, יש  לי זמן פשוט -  או שאני אחסום אותו או שאני אעלה אותו אצלי בסטורי. לא יקרה. אצלי באינסטגרם אין דמוקרטיה, אני המחליטה, אוקיי? בקשר לזה שאני טרחנית ואני מתבכיינת - אני מרוקאית מתבכיינת, כי אני מביעה את דעתי. זה שלכם, אוקיי? צר לי עליכם. אבל שוב אני - חוזרת מי שידבר לא יפה, אני אחסום אותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה