ויראלי

כוכבת האח הגדול מתפוצצת: "סולחת אבל לא שוכחת"

עומר קינן ציפתה שחבריה יעזרו לה בשעה הקשה, כשהיא מאושפזת בבית החולים לבריאות הנפש בפרדסיה, אך מלבד אליאב אוזן, אף אחד לא בא: " לכל שבת יש מוצאי שבת. אז תמשיכו עם חיר לנחיר שלכם נראה לאן תגיעו"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום pixabay, פייסבוק/ האח הגדול)
רק במהלך השבוע שעבר חשפה כוכבת "האח הגדול" לשעבר והאקסית המיתולוגית של ג'וזי זירה, עומר קינן, שהיא מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי לאחר שחשה כי חייבת סיוע נפשי בעקבות אובדן של מספר מקורביה בתוך זמן קצר.
קינן ממשיכה בהתאוששות שלה והפעם פנתה לעוקביה וחבריה ברשתות החברתיות שיבואו לבקר אותה בבית החולים פרדסיה, אך מלבד המאורס הטרי ואקס האח הגדול גם כן, אליאב אוזן, אף אחד לא הגיע לראותה.
קינן סגרה חשבון לאחר מכן: "לכל אלו שחשבתי שהם חברים שלי שהבטיחו שיבואו לבקר, אבל רחוק להם הנסיעה מתל אביב, לכל שבת יש מוצאי שבת. אז תמשיכו עם חיר לנחיר שלכם נראה לאן תגיעו, בטוח לא לאן שהגעתי עד היום". בהמשך הוסיפה יוצאת הראליטי: "כל מי שבא שאלוהים יברך אותו, כל מי שרחוק לו שיישאר בבית שלו, ושוב, עומר סולחת אבל לא שוכחת".
אוזן זכה ממנה לתודה מיוחד על שטרח והגיע לבקר אותה ואף הביא ספר משעשע עימו: "תודה לחבר אמיתי שהגיע מקרית שמונה, חברות נמדדת ברגעים אלה, מזל טוב על האירוסים חיים שלי אתם, בקרוב אצלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה