טלוויזיה

מדוע פיינליסטית האח הגדול מיהרה למחוק את הפוסט שהעלתה?

בר כהן, פיינליסטית האח הגדול, שיתפה בסוף השבוע האחרון פוסט ברשתות החברתיות, בו היא סיפרה כי שמשת רכבו של אליאב טעטי נשברה, כשרמזה כי זה קרה בגלל האח הגדול. דקות ספורות לאחר מכן היא מחקה והעלתה סטורי חדש: " ילד חמוד ומשועמם כנראה זרק אבן כשהאוטו עמד בחנייה"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
בר כהן, פיינליסטית האח הגדול, שיתפה בסוף השבוע האחרון פוסט ברשתות החברתיות בו היא סיפרה כי שמשת רכבו של חברה בעונה האחרונה בריאליטי של רשת 13, אליאב טעטי, נופצה, והיא רמזה כי זה קרה בגלל השתתפותו בעונה האחרונה של "האח הגדול".
בפוסט שהעלתה בנושא רמזה כהן: "לפני שהייתי באח לא קרה לי כזה דבר, גם לא לאליאב. אין לי מושג אם זה נעשה בכוונה, אם כן אין לי מילים. שמשה ניתן להחליף שריפה בלב לא". אלא שדקות ספורות לאחר מכן, כהן מיהרה למחוק את הפוסט, אך זה כבר נצפה על ידי מספיק אנשים.
בר כהן העלתה סטורי חדש דקות ספורות לאחר מכן בו היא כתבה כי "העליתי ומחקתי מהר, כנראה לא מספיק כי כבר הספיקו לראות. רציתי לשתף ואמרתי גם את זה יהפכו לביג דיל אבל שיהיה. ילד חמוד ומשועמם כנראה זרק אבן כשהאוטו עמד בחנייה. הכל בסדר רכב ניתן לתקן, דברים אחרים לא. היה לנו יום מהמם וזה לא משהו שיכול להרוס לנו אותו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברבריתתת
    נוני 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולת נפש טיפול פסיכיטרי
    סגור