טלוויזיה

האח הגדול חוזרת לעונה חדשה: ההזדמנות שלכם לקחת חלק

ההכנות לקראת העונה הבאה של האח הגדול כבר נמצאות בעיצומן. אחרי שחיכיתם בסבלנות, מערכת הליהוק בעונה הבאה של האח הגדול כבר התחילה לעבוד. גם אתם רוצים לקחת חלק?
מערכת ice |  3
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
האח הגדול שברה בעונה החולפות שיאי רייטינג אדירים. ללא ספק מדובר באחת מהעונות החזקות ביותר של התכנית המצליחה של רשת 13, שהייתה שנויה במחלוקת בהמון מובנים כשהליהוק לתכנית היה מהטובים שנראו על המסך בישראל.
היום (שלישי) העיתונאי ערן סוויסה מ"ישראל היום" פרסם כי ההכנות לקראת העונה הבאה נמצאות בעיצומן. אחרי שחיכיתם בסבלנות, מערכת הליהוק בעונה הבאה של האח הגדול כבר התחילה לעבוד. גם אתם רוצים לקחת חלק? ההרשמה באתר של רשת 13 כבר התחילה, אבל האודישנים יתחילו רק בסביבות דצמבר  והמלהקת הראשית היא שרית בר כהן.
היום פרסמנו כי כוכבת העונה האחרונה של "האח הגדול" ברשת 13, בר כהן, הגיעה למקום השני והמכובד ופספסה את מיליון השקלים לטליה עובדיה. בצל הסערה האחרונה עמה, כהן ניסתה להשתעשע ולעקוץ שוב את תכנית הבישול הזוגית וההומוריסטית של הזוכה הגדולה ובן זוגה שחף רז.
העוקבים פחות התחברו להומור של בר כהן והיא חטפה בתגובה נאצות משפילות במיוחד.
היא שיתפה חלק מהן, שבהן נכתבו אמירות קשות שאף הופנו לבנה הקטן: "את פשוט זוועה, ללא ספק דיאן צדקה. אמא בושה, אם היית המשפחה שלי, הייתי מתביישת והולכת עם ראש ברצפה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בר
    מירי 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבר אפילו לא מגיע לה מקום שני .עם הפה המלוכלך שלה
    סגור
  • 2.
    יופי
    עבדול 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכנית נחמדה אח גדול
    סגור
  • 1.
    ערן סוויסה אדם מבחיללללל
    גלית 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראיתי אותך בהוט או יס לא זוכרת אם ביס מן או במחוברים כל כך אהבתי אותך נגעת ללב עשית רושם של אדם רגשני מוכשר מלא ערכים ועוד ועוד ובעונה האחרונה של האח תמכת בטליה והגועל שיצא ממך הוא לא אנושי ולא מקצועי הפכת בלתי נסבל חסר ערכים ומקצועיות והנה שוב טורח להזכיר את בר שלא קשורה לכתבה ומה שאמרה זו ממממש לא עקיצה אל תשכח הגלגל מסתובב יש עלינו משקיף מלמעלה לא לעולם חוסן ואני לאאאאאאאאא מתומכי או אוהדי בר אבל אוהבת צדק כבוד מקצועיות אנושיות ואתה איבדת את זה
    סגור