תקשורת ומדיה

אחרי שלושה חודשי זוגיות: כוכב האח הגדול מתחתן

אליאב אוזן, אחד המקעקעים המפורסמים ביותר בישראל וכוכב האח הגדול לשעבר, החל לצאת לפני כשלושה חודשים בלבד עם בת זוגו הנוכחית, שלי קורן בת ה-24, הצעירה ממנו בלא פחות מ-15 שנים, וכעת הם החליטו להתחתן
מערכת ice |  2
אליאב אוזן (צילום אינסטגרם)
אליאב אוזן, אחד המקעקעים המפורסמים ביותר בישראל וכוכב האח הגדול לשעבר, החל לצאת לפני כשלושה חודשים בלבד עם בת זוגו הנוכחית, שלי קורן בת ה-24, הצעירה ממנו בלא פחות מ-15 שנים. היום (שלישי) כתב התרבות של "ישראל היום", ערן סוויסה, דיווח כי אוזן וקורן החליטו להתחתן.
אוזן בן ה-39 לא נוהג לחשוף את חייו ברשתות החברתיות, אבל לפני כחודש וחצי הוא 'הוציא לאור' את הקשר הזוגי עם קורן בת ה-24 באינסטגרם שלו, כאשר שיתף תמונה שלהם מהחדר במלון בקוסמוי שבתאילנד בו שהו יחדיו בחופשה זוגית, וכתב: "לב אדום", עם תמונה של קורן משתזפת.
כזכור, במהלך העונה בה השתתף אוזן באח הגדול, הוא הכיר את דנית גרינברג. השניים שהתאהבו באח הגדול והתחתנו וגם הספיקו להתגרש בטעם רע כשהם הגיעו לבית המשפט. לאחר שדנית חויבה לשלם לבעלה לשעבר סכום של 30 אלף שקל על ידי בית המשפט, הסאגה ממש לא נרגעה, וגרינברג החליטה לערער ולהחזיר את שניהם אל בית המשפט המחוזי לערעור שיתקיים בשבועות הקרובות, כאשר לשם יגיעו מלווים כל אחד בעורך דינו, כך פרסמה כתבת מאקו יפעת הללי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אליאב
    שילי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודקת ב100 אחוז!!!
    סגור
  • 1.
    למה אני צריכה לראות אותו ערום כל הזמן? הכותבת חילונית (ל"ת)
    תמר 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור