רכב
רכבת ישראל בבשורה חשובה לבעלי הלקויות: זה מה שיקרה בתחנות
רכבת ישראל משיקה שירות חדש לנוסעים עם לקות בשמיעה – כולל טוויסט טכנולוגי מפתיע ודמות אחת מרגשת במיוחד שעומדת במרכז המהלך

רכבת ישראל משדרגת את השירות לעשרות אלפי הנוסעים עם לקות בשמיעה ומתחילה להפעיל מוקד שירות לקוחות מותאם ומונגש לכבדי שמיעה וחירשים באמצעות יישומון (אפליקציה) Sign-Now.
בלחיצת כפתור באתר רכבת ישראל וביישומון, יוכלו הנוסעים לקבל שירות תרגום וידאו מיידי ובזמן אמת, עם מתורגמן אישי, אשר יתרגם לשפת הסימנים את המידע הניתן מהמוקדנים. בכך יקבלו נוסעי הרכבת עם לקות בשמיעה מידע מונגש ונוח בנוגע ללוחות הזמנים, שירות אבדות ומציאות ושירות תיאום נסיעה בכל שעות פעילות המוקד. בעתיד יורחב השירות גם לעמדות המודיעין בתחנות באמצעות קוד QR.
במקביל החלה רכבת ישראל בשילוב שמות תחנות הרכבת באמצעות שפת הסימנים, אשר יופיעו במסכי המידע ברכבת לקראת ההגעה לתחנה. רכבת ישראל ערכה סרטון וידאו קצר לכל אחת מ-67 תחנות הרכבת, ובו שם התחנה אשר מוצג בשפת הסימנים. המציג הוא פקח ברכבת ישראל בשם איתי מלכה, בעל הכשרה כמתרגם בשפת הסימנים. למלכה שני אחים עם מוגבלות בשמיעה, ומגיל צעיר הוא לומד ומשתמש בשפת הסימנים על מנת לתקשר עם משפחתו.
עוד ב-
רכבת ישראל מסיעה יותר מ-50 אלף נוסעים עם מוגבלויות בשנה, רבים מהם כבדי שמיעה וחירשים. הרכבת הינה אמצעי התחבורה הציבורית המונגש ביותר בישראל, עם 67 תחנות המונגשות באופן מלא, ומעל ל-600 רכבות נוסעים מונגשות מידי יום. הרכבת פועלת באופן קבוע לקידום ושדרוג השירות לנוסעים עם מוגבלויות, בין היתר על ידי התקנת מפות נגישות, שלטים מונגשים, ליווי נוסעים, הדרכות של עובדי הרכבת, ומוקד טלפוני ייעודי המתאם ומלווה את הנוסעים. כמו כן, הרכבת פועלת במקביל לשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שישפרו את חווית הנוסעים עם מוגבלויות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה