ויראלי

מורן אטיאס בווידוי מצמרר: "לא חזרתי לעצמי, עייפה מלנסות"

הדוגמנית שיתפה את התחושות שלה בפוסט חשוף באינסטגרם: "וכל יום אני צריכה לחזור לעצמי. כמו שאני היום. לא אתמול ולא מחר. רק היום. מי אני היום. 37 ימים אחרי לידה היום אני עם בטן רפויה, עייפה מלנסות לחזור.. ומתרגלת פשוט להיות"
מערכת ice |  2
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס כבר התרגלה לתואר 'אמא' כאשר הביאה לעולם בחודש שעבר את בתה הבכורה בגיל 41, אבל היא מתקשה להתרגל לכך שהגוף כבר לא נראה אותו הדבר והתחושה הכללית שונה.
אטיאס פתחה את הפוסט: "שאלתם רבות למה דווקא קיסרי? לא הבנתי למה נשאלתי זאת שוב ושוב. באמריקה זה דיי מקובל ובדרך מייעצים זאת לנשים בגילי ובעיקר לאלה שחלו בסכרת הריון. אז בהתייעצות עם הרופאים החלטנו שזה יהיה עבורי והבייבי הכי טוב.. הלידה עצמה הייתה אלוהית חוויה שמילים לא יכולות להסביר (יהיה בסרט) ומה שלא ידעתי שההחלמה היא שונה, ארוכה ומורכבת. קיבלתי מכם המון מחמאות שחזרתי לעצמי. שאני נראית ואו.. אז זהו. שלא חזרתי לעצמי".

עוד הוסיפה: "שאני מסתירה את החלק הכי כואב שצריך עוד להירפא ולוקח זמן. הבטן. בטן רפויה, כואבת..בטן שנראית כמו חודש שלישי רביעי.. שלא מספר שאת בהריון.. ואת גם שומרת בבטן כי זה עוד לא מרגיש בטוח. ויש רצון להסביר שזאת לא כרס אבל יש רצון יותר גדול לשמור שזאת תהיה הכרס הכי גדולה בעיר. ועכשיו חודש אחרי לידה אני עם אותו גוף של כרס רק ללא הריון. מאותגרת להסתיר מאותגרת מה ללבוש. ואין. באמת שאין. זה לא אמירה מפונקת אלא תסכול שדורש התארגנות וחיפוש מתיש במיוחד לאחת שלא אוהבת למדוד ולמדוד".
הדוגמנית המשיכה: "ולא ספורט, תזונה או כלום שאעשה לא יזרז את זה(שאלתי את הרופאה היום) והתשובה שאת מקבלת זה ״שהזמן יעשה את שלו״. כמה זמן? את ממהרת לשאול. ממהרת ושוכחת שכל זה קרה רק לפני 37 יום. ״חוזרת לעצמי״ מקבל פרופורציה אחרת. אני לא חוזרת למה שהייתי פעם. אלא למי שאני היום. וכל יום אני צריכה לחזור לעצמי. כמו שאני היום. לא אתמול ולא מחר. רק היום. מי אני היום. 37 ימים אחרי לידה היום אני עם בטן רפויה, עייפה מלנסות לחזור.. ומתרגלת פשוט להיות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צרו. של עשירים
    שושי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמנה זמנית
    סגור
  • 1.
    חגורת בטן בצבע הגוף...
    גיל 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ... מה הבעייה ? את בת 41 יכול להיות שיש כאלו שהגנטיקה קצת יותרטובה וההפך . כולה בטן קצת רפוייה ... את לא משתתפת עכשיו בתחרות מיס עולם עם שלב בגדי הים.
    סגור