ויראלי

מורן אטיאס בחרה שם לבתה הבכורה, למי עשתה כבוד?

כמעט שבועיים לאחר הלידה ולאחר התלבטות רבה, מורן אטיאס בחרה שם לבתה והוא כמובן מגיע עם משמעות מיוחדת וסיפור מרגש
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
לפני כשבועיים מורן אטיאס ילדה את בתה הבכורה, אותה בחרה להביא לעולם בתור אם יחידנית, מתרומת זרע. כפי שדיווחנו, תחילה האם הטרייה התלבטה רבות בנוגע לשמה של התינוקת ובין חמשת השמות העיקריים שרצתה היו: איב, לאה, אלה, וליב (בדומה לשמה של בתה של בר רפאלי).
שלשום אטיאס חשפה את בחירתה המפתיעה והמרגשת וכך כתבה: "אהבת אם אי אפשר לרסן, אין לה גבולות. צדקו כשאמרו אין אהבה כמו אהבה של אמא. אמא, אוהבת אותך ואת בתי מכל ולכן בחרתי להודות לך ולאלוהים - ושמה בישראל: ליה יעל אטיאס". אמנם כמובן לא מדובר באף מהשמות שהיו ברשימה, אך אין ספק כי מדובר בבחירה מיוחדת.
כזכור, הליך ההיריון לא היה פשוט כלל עבור אטיאס, אשר באה ממשפחה שמרנית ולכן ציפתה לקושי רב מול אביה בנושא. בעבר סיפרה אטיאס כי הייתה נגעלת מהיריון ולא הבינה מדוע נשים בוחרות לעשות זאת. לאחר מכן הודתה כי לאחר שבחרה לצאת לתהליך וחוותה את ההיריון שלה, היא טעתה וחזרה בה לחלוטין. 
כמו כן, ימים ספורים לאחר הלידה המשמחת אטיאס חלקה ברשתות החברתיות כי בעוד שהייתה לבד עם בתה בבית, פורץ ניסה לחדור לדירתה. היות והתקשרה למשטרה הניסיון של הפורץ לא צלח והוא נעצר. לאור הביקורת הרבה על המשטרה בתקופה האחרונה, אטיאס שיבחה את התושייה של הכוחות שהגיעו לסייע לה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה