ויראלי

אנה ארונוב פרסמה סרטון - וחטפה מהגולשות

אמא תחת אש: אנה ארונוב בסך הכל רצתה להעלון סרטון מבודח על כך שבנה הקטן חלה רגע לפני החזרה לגן, אבל ספגה גידופים שהעלו לה את הסעיף
מערכת ice |  1
אנה ארונוב (צילום יח"צ)
כל הורה מכיר את זה, ועכשיו גם אנה ארונוב. המנחה וכוכבת הריאליטי, שהיא גם אם לפעוט בן שנה וארבעה חודשים בשם אדם, שיתפה בצער ובהומור שבנה חלה רגע לפני החזרה לגן – וחטפה אש מהעוקבות.
בסרטון הומוריסטי שהעלתה לאינסטגרם שלה, הציגה עצמה כמי ששמחה שנגמרו החגים ומחר הילד חוזר לגן – אלא שאז נשמע קול שיעול חזק מצד הפעוט... ואנה תופסת את ראשה בייאוש. "כשכל החגים הוא היה בריא ומחר סוף סוף גן...", נכתב בסרטון, ובתגובות הוסיפה: "איזו אמא לא חוותה את זה".
 

לא מעט תגובות אמפתיות קיבלה ארונוב, וגם כמה עצות רפואיות לטיפול בילד החולה. אלא שלא כולן קיבלו את הסרטון בהומור. "לא ברור מי ההורים שמביאים ילדים ואין בהם הכוחות והמוטיבציה לסבול ולגדל אותם בסבלנות ובהכלה של כל מצב", כתבה גולשת אחת, ואילו אחרת הוסיפה: "לא כל אישה שממליטה ראויה להיקרא אמא".
התגובות העלו את הסעיף לאנה, שהעלתה סטורי נוסף בו היא מנשקת את בנה, ואיימה לתת "בלוק" למי שכותב משפטים כאלה.
גם בחודש שעבר חטפה ארונוב קריזה על העוקבות באינסטגרם שלה, כאשר בסשן שאלות ותשובות נשאלה שוב האם עשתה ברית מילה לבנה אדם. "אין כוחות", השיבה בזעם, "שואלים אותי את זה כי אני רוסיה לא כי אני חילונית. אף צבר לא ישאלו אותו את זה, שכל אחד יחליט מה נכון עבור הילד שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גברת
    מיקלה 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגברת לא מרפה תעשה הכל שלא ישכחו אותה.גברת לכי לגדל את בנך .זה הדבר הכי טוב.
    סגור