ויראלי

צפו: גלגל מטוס בואינג ניתק בעת ההמראה

דרמה בעת ההמראה. אחד מגלגלי מטוס בואינג ניתק במהלך ההמראה. סרטון ההמראה פורסם בטוויטר וגרם לכולם להיות מרותקים למעקב הטיסה עד לנחיתה המיוחלת
מערכת ice | 
גלגל מטוס (צילום טוויטר)
אחד מגלגלי מטוס בואינג ניתק במהלך המראת המטוס וצנח לקרקע. הדבר התרחש אתמול (שלישי)  בשדה התעופה בעיר טרנטו באיטליה. בסרטון שהתפרסם בטוויטר רואים כי ברגע ההמראה נפלט עשן שחור מתושבת מטוס בואינג 400-747 "דרים-ליפטר". עם רגע הניתוק של המטוס ממסלול ההמראה אחד מגלגלי המטוס עף, מקפץ ומתגלגל עד שנעלם.
המטוס אשר היה בדרכו למתקן הייצור של בואינג בעיר צ'רלסטון במדינת דרום קרוליינה, המשיך בדרכו ונחת בבטחה כעבור 11 שעות. בדרך כלל, מעקב אחר טיסות נעשה על ידי אנשים המחקים להגעת אהוביהם או סתם אנשים סקרנים. אתר מעקב הטיסות Flightradar24 דיווח כי לאחר שסרטון ההמראה הופץ, כמות שיא של מעל לעשרת אלפים משתמשים עקבו אחרי הנתיב שלו במהלך הטיסה.

 
הגורם לתקרית עדיין לא ברור ומדובר בואינג נמסר כי החברה תסייע בחקירת האירוע אותו תנהל חברת אטלס אייר אשר המטוס הפגום מופעל על ידה. במטוס לא היו נוסעים מכיוון שמדובר במטוס המותאם לנשיאת מטען ומשמש את בואינג בעיקר לשינוע חלקי מטוסי בואינג 787 שהיא מייצרת. הוא אחד ממטוסי המטען הגדולים ביותר כיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה