דיגיטל וטק

יוטיוב משיקה חידוש משמעותי שמגיע בזכות טוויטר

יוטיוב קיבלה השראה מהרשת החברתית, והכריזה שמעכשיו גם בשירות הווידאו משתמשים יוכלו להשתמש בשיטה הבסיסית שבה הם משתמשים כדי לתקשר בטוויטר
יאיר מור | 
יוטיוב (צילום unsplash ,pixabay)
בזמן הקרוב אמור להיות קל הרבה יותר להגיע לערוצים ביוטיוב, בלי צורך להיכנס לעמוד הראשי ולחפש את שם היוצר: שירות הווידאו הגדול בעולם הודיע ביום שני על השקת מה שנקרא באנגלית handles - שמות משתמש בבחירה אישית המתחילים בכרוכית ("שטרודל", @), בדומה לשמות המשתמשים בטוויטר.
לדברי החברהף מדובר ב"דרך חדשה עבור אנשים למצוא ולתקשר בקלות עם יוצרים ואחד עם השני". כל מפעיל ערוץ יוכל לבחור עבורו את שם המשתמש, ומי שיש לו יותר מערוץ אחד יוכל לבחור שם משתמש נפרד לכל ערוץ. שם המשתמש יופיע בעמודי הערוצים ועל גבי הסרטונים הקצרים דמויי-הטיקטוק של יוטיוב, "Shorts".
בדומה לטוויטר, ניתן יהיה לתייג משתמשים (או, ליתר דיוק, ערוצים) בכותרות, תיאורי סרטונים, תגובות וכדומה, והאזכורים הללו יהפכו אוטומטית לקישורים לערוצים הללו וישלחו למפעילים התראה על התיוג.
עד היום יוטיוב הפלתה בין ערוצים: חלק ממפעילי הערוצים יכלו לבחור כתובת מותאמת שניתן היה להקליד אחרי הכתובת של יוטיוב, וכל יתר הערוצים קיבלו רצפים ארוכים של מספרים ואותיות. כעת, לכולם יהיו שמות משתמש בבחירה אישית.
התכונה החדשה משוחררת בהדרגה בחודש הקרוב, ומי שלא יבחר לעצמו כתובת משתמש עד 14 בנובמבר שם הערוץ שלו יהפוך אוטומטית גם לכתובת שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה