ויראלי

מעיין אדם מודה: "הקשר שלנו לא מתנהל באינסטגרם"

אדם שנמצאת בימים אלה בחופשה בניו יורק רגע אחרי שחשפה הריון משותף עם בן זוגה, לא הצליחה להישאר אדישה להתעניינות העוקבות בקשר שלה ושל חברתה הטובה שכבר לא מופיע ברשתות
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
רגע אחרי שחשפה בטן של תחילת הריון, יחד עם ההופעה שהשיקה בהיכל התרבות בתל אביב, מעיין אדם המריאה יחד עם בן זוגה יובל צלנר לחופשה זוגית בניו יורק, וכהרגלה תיעדה את בילויה השונים בתפוח הגדול.
אמש שיתפה כי מדובר ביום האחרון בעיר הגדולה, וכי לצורך מיצוי של החופשה התייעצה עם חברתה - השחקנית והמגישה מאיה ורטהיימר שמתגוררת בעיר בחצי שנה האחרונה לאור תפקידו של בעלה, אסף זמיר כקונסול ישראל בניו יורק.
נראה שהעניין עורר תהיה בקרב העוקבים שכן בחודשים שקדמו לרילוקיישן של ורטהיימר, השתיים הציג חברות צמודה כולל הופעות תכופות בסטוריז של חשבונותיהן. כמו כן חלק מהמפגשים ביניהם התרחשו על רקע העובדה ששתיהן משמשות כשגרירות של BUYME.
כעת נראה שהעוקבות של אדם ציפו למפגש מחודש של הצמד, שכן אדם חשפה כי מאז שהגיעה לניו יורק היא מקבלת שאלות רבות בנוגע למפגש מצופה עם ורטהיימר.

"מיליון (שאלות) כאלה מהרגע שהגעתי". התייחסה אדם אחת ולתמיד לסוגיה, "אז הנה תמונה מהטיול האחרון לפריז, כי גם כשאנחנו נפגשות זה לא יהיה באינסטגרם, והקשר שנו לא מתנהל שם בהחלטה משותפת וטוב לנו ככה ואני אוהבת את מאיה גם (ובעיקר) כשזה לא מיוחצן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה