תקשורת ומדיה

מעיין אדם נחשפת: "ידעתי שפרויקט זה יגבה מחיר נפשי"

מעיין אדם כתבה אחרי ההצלחה עם ההרצאות שלה: "בוקר טוב, התחילו לי הסיוטים בלילה, זה היה לי ברור שפרויקט כזה יגבה מחיר נפשי, ואני מוכנה לו" ומה הדוגמא שהיא נתנה לחלומות שלה?

מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
מעיין אדם חוותה שבוע נהדר בו הצליחה למלא את היכל התרבות תל אביב עם ההרצאה שלה, אבל היום (ראשון) היא חשפה צד אחר, זה הפחות זוהר, כאשר סיפרה על התחושות שליוו אותה הבוקר בעקבות פרויקט הענק שלה.
אדם כתבה: "בוקר טוב, התחילו לי הסיוטים בלילה, זה היה לי ברור שפרויקט כזה יגבה מחיר נפשי, ואני מוכנה לו, אבל אני זוכרת שבאחד החלומות עשו לי הסרת שיער בשעווה וכאב מאוד. פה אני לא מבינה את החיבור להיכל התרבות".

עוד הוסיפה בסטורי אחר: "אתמול הצגתי את ההרצאה בפעם הראשונה לליאת, השותפה שלי בפרויקט, עד עכשיו התמקדנו בארוע קבלת הפנים ובקופסאות, יש משהו כמו אלף דיטיילס לסגור, זה כל כך מורכב, ורק עכשיו התחלנו לדייק ליינאפ של תאורה וסאונד ומה קורה עוד שנייה אחרי שנייה במופע".
לסיום הבהירה אשת התקשורת על ההרצאה: "ופתאום את מבינה שזו כמו הצגה שיש בה מלא תפקידים - במאי, מנהל הצגה, מפיק, עורך וכל התפקידים זו את ולא עשית את זה מעולם. מבהיל, אבל האדרנלין מטורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה