ויראלי

אייל גולן מפנק את בנו ליום הולדתו: המתנה היוקרתית נחשפת

הזמר האהוב חוגג לבנו הבכור ליאם יום הולדת 21 ומפנק אותו במתנה לכבוד האירוע המרגש. כל הפרטים

מערכת ice | 
אייל גולן ןליאם גולן בגולסטאר (צילום צילום מסך מגולסטאר)
הזמר האהוב אייל גולן שיתף אמש (מוצאי שבת) כי הוא חוגג לבנו הבכור ליאם גולן יום הולדת.
יום הולדת 21 הוא לא סתם אירוע, בשביל הזמר אייל גולן מדובר בנקודת ציון דרך חשובה ולכבוד המאורע הוא מפנק את ליאם במתנה בלתי נשכחת. השניים טסו למשחק הכדורגל של הקלאסיקו שהתקיים ביום שבת במדריד שבספרד. החבילה כללה כרטיסי טיסה זוגיים, שהות במלון וכרטיסים למשחק האגדי בין ריאל למדריד לברצלונה (משחק שהסתיים בניצחון ענק של ברצלונה).

(מתוך חשבון האינסטגרם של אייל גולן)
לכבוד המאורע המרגש אייל גולן בירך את בנו בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו ואמר לו: "הבן שלי האהוב חוגג 21, אז אני בא רגע להציק לו שנייה בשנ"צ שלו, חיים של אבא. 21 אה? יאללה בני בכורי חוגג 21. שיהיה לך אושר ושמחה ושכל משאלות ליבך יתגשמו ושתצליח".
בהמשך חשף גולן כי בקרוב ישחרר ליאם גולן סינגל: "אני יכול רק לספר לכולם פה שאוטוטו את הולך להוציא שיר. אחד הנפצים ששמעתי! אז קןדם כל אני אגיד לך שאני גאה בך על כל מה שאתה עושה. אתה צובר ביטחון ומקליט דברים נפלאים ואני אוהב  אותך אהבת נפש, החבר הכי טוב שיש לי בעולם הזה. אני הכי אוהב אותך בעולם ותמיד תזכור שאבא פה בשבילך בכל רגע, בכל זמן, בכל שעה ובכל דקה אני מתייצב ואתה רק תדאג להיות בריא ושלם ושמח ואני אדאג לשאר. ביום שלך נברך את עם ישראל שיהיה שקט שהחיילים שלנו יחזרו הביתה בשלום, החטופים יחזרו. אוהב אותך חיים של אבא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה