ויראלי

טל פרידמן בווידוי מפתיע על צביקה פיק: "פליז תשתין עליי" | צפו

טל פרידמן סיפר בפודקאסט "מסיבת הפתעה" כי לאחר שהובא לידיעתו שצביקה פיק נפגע מהחיקוי שביצע על בנותיו דניאלה ושרונה, הוא החליט ליישר את ההדורים ביניהם בצורה משונה ומשעשעת. טל פרידמן: "הוא נורא נפגע ממני ונורא הצערתי"

מערכת ice | 
צביקה פיק, טל פרידמן (צילום פלאש 90/ משה שי)
השחקן והקומיקאי טל פרידמן סיפר בפודקאסט "מסיבת הפתעה" על הבקשה המשונה שלו לזמר האגדי צביקה פיק ז"ל. "ב-2015 עשיתי ספיישל סטנדאפ שלי והזמנתי את צביקה פיק וזה קטע כזה נורא קרינג'י, אני שוכב בארון קבורה וצביקה פיק מדבר איתי ושר לי שיר", שיחזר טל פרידמן.
לדבריו, הזמר המפורסם נפגע מהחיקויים שנהג לעשות על בנותיו שרונה ודניאלה פיק. "הוא אמר: 'אני עדיין לא סלחתי על כל הסיפור של הבנות שלי שאתה עושה חיקויים, זה סתם מגעיל'. האחיות פיק זה שתי הבנות שלו אבל בחיקוי של צביקה. אלי (פיניש) ואני שזה הדבר הכי מעליב בעולם".
לאחר שנודע לו כי הזמר האגדי נפגע עמוקות מהחיקוי שעשה לשתי בנותיו יחד עם הקומיקאי אלי פיניש, טל פרידמן החליט כי עליו להיענש על כך בצורה משעשעת במיוחד.  "אמרתי לו: 'צביקה, אני מבקש דבר אחד שתעשה אבל תעשה את זה בשבילי. אני מבקש, אני שוכב בארון קבורה, תשתין עליי. פליז צביקה תשתין עליי'.
 
@surpriseparty_pod מתוך התוכנית ״מסיבת הפתעה״ פרק 3! #מסיבתהפתעה #קומדיטוק #הפודיום @Matan Halak @tal friedman ♬ original sound - SupriseParty_Pod
עכשיו אמרתי לו לא יראו שאתה מוציא את ה-**. אל תדאג, אנחנו נעשה כזה כאילו אתה משתין. בוא תרד עליי. הוא אומר לי: 'אני לא מוכן'. אמרתי: 'פליז צביקה תשתין עליי'. ממש התחננתי שהוא ישתין עליי. בסוף הוא לא הסכים אבל הוא שר לי שיר. יש את הקטע הזה", סיפר פרידמן לחבריו שהאזינו בשקיקה לאותו אירוע חריג.
לבסוף ציין הקומיקאי טל פרידמן כי על אף שניסה ליישר את ההדורים עם צביקה פיק ז"ל בדרך משונה ומשעשעת, הזמר האגדי המשיך לנטור לו טינה: "אחרי זה היו מלא דברים, הוא נורא נפגע ממני ונורא הצטערתי אבל ככה זה אנשים נעלבים, מה לעשות?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה