רכילות עסקית

האקסית של צביקה פיק ממשיכה הלאה: בן הזוג החדש נחשף

שירה מנור נכנסה לזוגיות חדשה. הפרטים על בן הזוג החדש עדיין מסתוריים, אך המקורות מצביעים על כך שמדובר בקשר רציני
מערכת ice |  2
צביקה פיק (צילום פייסבוק/ צביקה פיק)
שירה מנור, הידועה כאקסית המיתולוגית של הזמר צביקה פיק ז"ל, מנסה להרחיק את חייה האישיים מאור הזרקורים, אך נראה שהגורל מתכנן להפתיע אותה שוב. לאחר תקופה של חיפוש עצמי בעקבות פרידתה משי פרייד, שממנו נפרדה ביוני האחרון, נודע כי מנור נכנסה לזוגיות חדשה. הפרטים על בן הזוג החדש עדיין מסתוריים, אך המקורות מצביעים על כך שמדובר בקשר רציני.
על פי הפרסום של TMI, הכימיה בין מנור לבן הזוג החדש החלה בחדר הכושר, מקום בו נוצרו הקשרים הראשוניים. שירה אף שיתפה תמונה זוגית בסטורי, מה שהגביר את הסקרנות סביב זהותו של האיש המסתורי. המעגל הקרוב אליה טוען כי היא מוצאת שמחה ורוגע בקשר החדש, ואילו מעריציה, שצופים בהתפתחות עם עניין רב, משתוקקים לגלות פרטים נוספים.

מנור ופרייד ניהלו מערכת יחסים שנמשכה שלוש שנים, כאשר את הקשר הכירו דרך קבוצת רכיבת אופניים. עם הזמן, הקשר הפך למורכב יותר, ובחודש יוני האחרון דווח כי הם חווים משבר משמעותי שלא ניתן לגשר עליו, עד לפרידה המוחלטת. כעת, לאחר תקופה של ריפוי אישי, נראה כי שירה פתוחה לעולם חדש.
בעוד שליאורה, אחת ממעריצותיה, מוכנה לשלם עבור מידע על בן הזוג החדש, ברור שמנור מצליחה לשמור על פרטיותה במידה רבה, אף על פי שהעניין הציבורי סביבה הולך ומתרקם. האם היא תשתף בפרטים נוספים על מערכת היחסים החדשה? הזמן יגלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שירה מנור
    אלונה אלון 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרונה פיק תעשו הכל שהזבל של שירה מנור לא תקבל שקל מהעיזבון של צביקה פיק
    סגור
  • 1.
    אקסית??
    הדס 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמנה
    סגור