ויראלי

צפו: מירי רגב והעוזרת שלה נלחצות בשידור חי והופכות ללהיט ברשת

ראיון מגומגם של השרה מירי רגב בתוכניתם של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתחילת השבוע, הפך לסרטון חיקוי ליפסינק משעשע שצבר תאוצה ברשת. מי הדמות שהוסתרה מהמאזינים בראיון והתגלתה בחיקוי הגאוני של עדן דניאל גבאי?

מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שרת התחבורה, מירי רגב, התראיינה בתחילת השבוע לתוכנית הרדיו "קלמן-ליברמן" בכאן רשת ב' ונשאלה, בין היתר, על התמרון הקרקעי בלבנון. רגב, ששכחה בתחילה שלא נכחה באחת מישיבות הקבינט כי הייתה בביקור בבודפשט, גמגמה בחלקים מן הראיון וניסתה לברר מתי טסה ובאיזו ישיבת קבינט השתתפה.
רגב, שהתנערה בהמשך מהביקורת נגדה, טענה כי הבלבול שלה בימים אינו מעיד על חוסר רצינות מצידה: "שעות על גבי שעות אנחנו יושבים בדיונים משמעותיים לביטחון אזרחי מדינת ישראל. אני מאוד פעילה ומאוד משתתפת בדיונים האלה, מכינה את עצמי לדיונים האלה ושואלת את השאלות הנכונות את גורמי הביטחון, גם אם זה לא כל כך נעים לחלק מהם".
 
מי שהחליט להפוך את התקף הבלבול של רגב לחגיגה הוא הקומיקאי ואלוף הליפסינק עדן דניאל גבאי, שהחליט "להמחיז" את הראיון עם רגב ולחקות את דמותם של שרת התחבורה, המראיינים קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ואפילו את דמותה של העוזרת של רגב (שככל הנראה ספגה בזמן אמת את כל הלחץ), והפך את הסרטון לסנסציית רשת משעשעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה