ויראלי

אילנית לוי משתפת בכאב: "בור שחור ענק שרק גדל"

המגישה משתפת: "שני לילות רצופים לציין את כל מי שאיבד את חייו בידיי בני העוולה, בידיי השטן בהתגלמותו. שני לילות שלמים כדי להקריא את כולם!! שני לילות של פרצופים, נשמות, ילדים של..הורים של..בעלים של..נשים של..נכדים של.. דודים של..אחיינים של..אחיות ואחים של..חברים של..בני ובנות זוג של.. כל כך הרבה מעגלים"
מערכת ice | 
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
גם אילנית לוי השתתפה בפרויקט ההנצחה של קשת 12 וסיפרה את סיפורם של כמה מהנופלים, לרגל יום ציון השנה ל-7.10, הטבח שהחל את מלחמת חרבות ברזל. עם שיתוף של הקטע באינסטגרם שלה, היא שיתפה גם בתחושות הקשות.
לוי כתבה: "כמו כל כך הרבה רגעים קשים מנשוא בשנה הזאת, הרגע הזה שאני מקריאה שמות של אנשים שנרצחו ונפלו ,מאז היום הארור ההוא, כחלק משני לילות שישודרו כל הלילה בקשת השמות של כולם!!! היה אחד הקשים. רגע של עיכול, של התחלה של הבנה מה קרה לנו שהמוח והלב פשוט לא יכולים להכיל, להבין, לא רוצים לקבל".

עוד המשיכה: "שני לילות רצופים לציין את כל מי שאיבד את חייו בידיי בני העוולה, בידיי השטן בהתגלמותו. שני לילות שלמים כדי להקריא את כולם!! שני לילות של פרצופים, נשמות, ילדים של..הורים של..בעלים של..נשים של..נכדים של.. דודים של..אחיינים של..אחיות ואחים של..חברים של..בני ובנות זוג של.. כל כך הרבה מעגלים".
לוי גם כתבה: "כל אחד הוא עולם ומלאו, שלא יחזרו לעולם!!! שני לילות רק למנות אותם, לחלוק עימם כבוד. כמה לילות יקחו לנו לעכל את מה קרה פה? חושבת שאולי לעולם לא. לא מצליחה לעכל את זה. לא מצליחה לעכל כלום. בור שחור ענק שרק גדל וגדל בלי יכולת להכיל אותו, להסביר אותו, לדבר אותו".
לסיום היא כתבה ברגש: "היום בדיוק לפני שנה עוד היו לי מילים הן אינן עוד… מתי יגמר כבר השבעה באוקטובר מתי?? מדינה באבל שלא נגמר". התגובות לפוסט שהעלתה היו מרגשות לא פחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה