ויראלי

הדי ג'יי המפורסם יצא נגד ישראל: כך נקם המפיק הישראלי

ה-DJ המפורסם ארון סווילה כתב פוסט קשה נגד המדינה, אך לאחר שהאממרגן הישראלי שלו הודיע לו כי ההופעות שלו יבוטלו בארה"ב, הודה סווילה: "כשהלכתי לנגן בישראל הם רדפו אחריי", וחשף מי התנועה שניסתה להרע לו
מערכת ice | 
DJ (צילום DJ)
ארון סווילה, דיג'יי אפרו-האוס מוכר שהופיע בישראל מספר פעמים, מצא את עצמו במרכזה של סערה לאחר שפרסם הצהרה בפייסבוק המגנה את ישראל ומכריזה על סירובו להופיע במדינה בעתיד. התגובה המיידית הגיעה מעמית מזרחי, מפיק ישראלי-אמריקאי שעבד עם סווילה באופן צמוד, אשר החליט לבטל את כל ההופעות המתוכננות של הדיג'יי בארה"ב.
בהתכתבות פרטית בין השניים, שהגיעה לידי mako, חשף סווילה את האמת מאחורי הפוסט השנוי במחלוקת. "אחי, הייתי חייב לעשות את זה אבל אני לא מאמין בזה", כתב הדיג'יי למזרחי. "כשהלכתי לנגן בישראל הם רדפו אחריי. בכל מקום בעולם. אם לא הייתי עושה את זה הם לא היו עוזבים אותי בשקט, אני מצטער אחי, אני אוהב ישראלים, שישה חודשים לא ישנתי. הם רדפו אחריי בכל מקום".

מזרחי, מצידו, הביע את אכזבתו העמוקה: "עבדתי קשה להשיג לך ויזה, לסגור לך את ההופעות הכי גדולות, ואז ראיתי שכתבת את זה על המדינה שלי". כשנשאל מי הם "הם" שרודפים אחריו, סווילה שלח לינק לדף אינסטגרם בשם "Musicians for BDS", תנועת החרם התרבותי נגד ישראל.
סווילה המשיך להסביר את מצוקתו: "אני באמת מצטער ואני לא מרגיש בסדר עם מה שפרסמתי אבל החבר'ה האלה הורגים אותי. המזרח התיכון זה השוק הכי גדול שלי, דובאי וכל המזרח התיכון. הם מכירים את כל מארגני האירועים, ואם הם לא מכירים הם מתחילים לכתוב לכולם. אתה לא יודע איך זה מרגיש כשהם על הצוואר שלך. אם אתה לא רוצה לעבוד איתי יותר אני מבין אבל לא יכולתי לחיות ככה יותר".
מקרה זה מדגיש את הלחץ הכבד שמופעל על אמנים בינלאומיים בכל הנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני, ואת ההשלכות המקצועיות והאישיות של עמדותיהם הפומביות. כפי שציין מזרחי ל-mako: "הרגשתי ממש כמו בגידה, כאב לי לראות את זה". חשוב לציין כי סווילה אינו המקרה הראשון מסוגו, כאשר גם צמד הדיג'ייז גום גאם הודו בעבר כי פרסמו הצהרות נגד ישראל תחת לחץ, באומרם: "לא הייתה לנו ברירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה