טלוויזיה

אבל בהוליווד: השחקן והמפיק האגדי הלך לעולמו בגיל 98

רוג'ר קורמן, המפיק והבמאי האגדי, ששיחק בעצמו במספר סרטי קאלט, הלך לעולמו בגיל 98: "כששאלו אותו איך הוא רוצה שיזכרו אותו, הוא אמר 'הייתי קולנוען. זהו'"
מערכת ice | 
הוליווד (צילום Queryzo. grauschleier entfernt, stromkabel entfernt, farben kr?ftiger)
אבל נפל בסוף השבוע האחרון על הוליווד, זאת לאחר שנודע כי רוג'ר קורמן, המפיק והבמאי האגדי, הלך לעולמו בגיל 98. קורמן היה למעשה בין החלוצים של סרטי ה"בי מוביז", סרטים בעלי תקציב נמוך שצולמו במהירות רבה.
הסרטים הידועים של קולמן נוצרו בעיקר בשנות ה-70 וה-80, כאשר הידועים שבהם הם הסרטים: קומדיית האימה המצליחה "חנות קטנה ומטריפה" בכיכובו של ג'ק ניקולסון, סרט הפשע "Bloody Mama" בו כיכב בצעירותו השחקן האגדי רוברט דה נירו, הקומדיה המוזיקלית "Rock n' Roll High School", ואת סרטי האימה "פיראניה" ו"גלקסיית הטרור".
קורמן הקים ביחד עם אחיו ג'ין, את חברת ההפקות New World Pictures. במהלך הקריירה שלו הפיק קורמן כ-300 סרטים, ביים כ-50 סרטים ואף שיחק בעצמו ב-20 סרטים.
למעשה, קורמן השתתף בתפקידים אורחים במגוון סרטים שהפכו לקאלט של ממש, בהם ניתן למצוא תפקידי משנה בסרטים המצליחים: "הסנדק חלק שני", "שתיקת הכבשים", אפולו 13", ו"צעקה 3".
משפחתו הוציאה הודעה לתקשורת בדבר מותו של הבמאי, המפיק והשחקן המצליח, בה נכתב: "הסרטים שלו היו מהפכניים ואיקונוקלסטיים ולכדו רוח של תקופה. כששאלו אותו איך הוא רוצה שיזכרו אותו, הוא אמר 'הייתי קולנוען. זהו'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה