ויראלי

יוסף חדאד בפרידה כואבת: "עזר לחלש והיה חבר אמת"

סיפורו של סרן אדיר פורטוגל ז"ל ריגש את פעיל ההסברה מספר אחת של ישראל: "הוא לא רצה להפסיק להילחם אפילו לא לדקה. אדיר נפל בקרב קשה בצפון הרצועה ב-19 בנובמבר 2023, לאחר חודש וחצי של לחימה בגבורה. בן 23 בנופלו. אדיר היה גיבור ישראל, מסר את נפשו למען המדינה שכל כל אהב"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
כואב הלב. יוסף חדאד מתקשה לעמוד בסיפורים קורעי הלב. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו בסיפורו של סרן אדיר פורטוגל ז"ל.
חדאד כתב: "אדיר בנם של דינה ואבי, אחיהם של עדן, עוז וספיר ובן זוגה של דניאל, נולד וגדל במזכרת בתיה. אדיר היה ספורטאי מצטיין, אחד הדברים שאפיינו את אדיר יותר מכל היה החיוך התמידי והכובש שלו. הוא הציב לעצמו אינספור אתגרים וכבש אותם אחד אחרי השני בעזרת נחישות, מקצועיות וצניעות בלתי נגמרת. הוא תמיד דאג לאחרים, עזר לחלש והיה חבר אמת".

עוד המשיך: "בשנת 2018 התגייס לסיירת גבעתי ולאחר כשנתיים יצא לקורס קצינים ושירת כמ״מ וסמ״פ בגדוד שקד, ואף היה מפקד צוות של צוערים בבית הספר לקצינים. באוגוסט 2023 אדיר השתחרר מצה"ל. בשביעי באוקטובר אדיר היה בחופים היפים של דרום אמריקה, בטיול אחרי צבא, כששם על רקע השקט והנוף המרהיב הוא ראה מה קורה בארץ, והחליט לעצור את הטיול ותוך פחות מ-48 שעות הוא כבר היה שיב על מדים כדי להילחם לצד חבריו וחייליו. אדיר נלחם כקצין מילואים בגדוד שקד בחטיבת גבעתי. בתחילת הלחימה הצוות של אדיר היה צריך לצאת מהלחימה בגלל תקלות בנמר. כשהבין שהתקלה רצינית וכל הצוות חוזר לבסיס, הוא נשאר בשטחי כינוס ואמר: ״הנמר הראשון שנכנס לעזה- אני נכנס איתו״.
לסיום כתב עליו: "הוא לא רצה להפסיק להילחם אפילו לא לדקה. אדיר נפל בקרב קשה בצפון הרצועה ב-19 בנובמבר 2023, לאחר חודש וחצי של לחימה בגבורה. בן 23 בנופלו. אדיר היה גיבור ישראל, מסר את נפשו למען המדינה שכל כל אהב. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה