ויראלי

מגישת חדשות 12 כועסת: "מבזבזת על שטויות, עוד בושה"

בצל הטענות של בעלי העסקים על הפיצוי שהם מקבלים בעקבות ה-7.10 והגיוס למילואים, מרציאנו העלה סטורי בו כתבה: "המדינה מבזבזת מיליארדי שקלים על שטויות ועל כספים קואליציוניים אבל הכי דחוף עכשיו לממשלה לבקש מהמילואימניקים כסף בחזרה, עוד בושה"
מערכת ice | 
קרן מרציאנו (צילום מסך קשת 12)
מגישת חדשות 12 קרן מרציאנו מוחה בתוקף על הפגיעה באנשי העסקים בישראל שנתנו את חלקם וגויסו למילואים או שעובדיהם נאלצו להתגייס ומעלה סטורי בו היא משתפת את הזעקה הכואבת.
בצל הטענות של בעלי העסקים על הפיצוי שהם מקבלים בעקבות ה-7.10 והגיוס למילואים, מרציאנו העלה סטורי בו כתבה: "המדינה מבזבזת מיליארדי שקלים על שטויות ועל כספים קואליציוניים אבל הכי דחוף עכשיו לממשלה לבקש מהמילואימניקים כסף בחזרה, עוד בושה".

רק ביולי האחרון, מבקר המדינה שלח מכתב אל שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואל שר הביטחון יואב גלנט. במכתבו, פירט בעיות בהן נתקל בפיצויים שניתנו למשרתי המילואים ובני או בנות זוגם בשל אובדן ההכנסה. לדבריו, קרן הסיוע למשרתי המילואים מעבירה פיצויים עבור שכירים ועצמאיים שהכנסתם, או הכנסת בני ובנות זוגם, נפגעה בעקבות שירות פעיל במילואים, על פי החלטת הממשלה משנת 2023. 
בין אפריל ליולי השנה בחן המבקר את פעילות הקרן בהקשר להיבטי המס החלים על פיצוי המושלם לבני ובנות זוג של משרתי מילואים בגין אובן הכנסות. הבדיקה, לדבריו, העלתה שתי בעיות מרכזיות, עליהן מבקר המדינה מבקש לקבל התייחסות מידית. הסוגיה הראשונה היא בעיית ניכוי המס במקור בעת תשלום הפיצוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה