ויראלי

סמוטריץ' נגד בנק לאומי: "זאת בושה, מסכנים את הדמוקרטיה"

שר האוצר מחזק את ינון מגל וערוץ 14 בטענות על חרם הפרסומות. עוד כתב כי ההחלטה של תחנת הרדיו 103FM שלא לשבץ את המגיש לשידור היום מדגימה רדיפה פוליטית. "יש מי שעדיין עושה הכול כדי שלא תשמעו את קולות הימין", אמר, "הרוב הבריא אומר לא לדיקטטורת המחשבות"
מערכת ice |  3
תקציב לשנת 2024 (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
ינון מגל מעודד חרם צרכנים על בנק לאומי, בעקבות הטענה כי הבנק מחרים את ערוץ 14, בוא הוא עובד. לדבריו, הבנק סירב לשדר את תשדירי הפרסומות שלו בערוץ. מגל טוען שבעקבות דבריו כנגד בנק לאומי הושעה משידור בתחנת הרדיו 103FM. מגל לא שובץ בלוח השידורים היום. 
והיום (ראשון) קיבל ינון מגל חיזוק חיובי ממקור מפתיע - שר האוצר סמוטריץ' פרסם בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) כי הוא מגנה את ההחלטה של הבנק שלא לפרסם בערוץ. "חרם של בנק לאומי על ערוץ 14 זאת בושה", כתב. עוד המשיך ואמר כי ההתנהלות של תחנת הרדיו מצביעה על רדיפה פוליטית. 
שר האוצר פנה לציבור ואמר: "אזרחי ישראל, יש עדיין מי שיעשה הכל כדי שלא תשמעו את קולות הימין, את הקולות שלכם במרחב הציבורי. נגמרו הימים הללו. הרוב הבריא אומר לא לדיקטטורת המחשבות ויבוא חשבון עם סותמי הפיות. לא עוד". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ואיפה כל העיתונאים
    נורית 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה כל העיתונאים ,שתומכים בערוץ 13 אבל הפעם מילאו את פיהם מים?
    סגור
  • 2.
    לך
    מירי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אתה בכלל ומה אתה מתערב
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לשמאל שיודע לעשות חרם והימין אלוף להגיש את הלח
    שאול 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מי שימני ונשאר בבנק הזה, או בכל גוף או מרכז קניות שמחרים את ערוץ 14.הוא פשוט מטומטם ושלא יקטר אחר כך למה השמאל שולט בנו.. טוב שיש את ערוץ 14, ככה נחשף פרצופם של כל המחרימים, וכיאה להם צריך להחרימם. לא עוד פראיירים!!
    סגור