השוק

בלי עומר אדם: הבינלאומי מסתער על המשכנתאות עם הצעות אגרסיביות

כשכל הבנקים מעלים הילוך בתחום המשכנתאות בחר בנק לאומי לגייס את הזמר עומר אדם בסכומים חריגים מאוד; הבנק הבינלאומי החליט על גישה שונה ויוצא היום במהלך שובר שוק | כל הפרטים
ניצן כהן | 
אלי כהן מנכ"ל הבנק הבינלאומי (צילום אייל טואג, Magma Images)
הבנק הבינלאומי נכנס היום למהלך אגרסיבי למדיי בעולם המשכנתאות שהפעילות בו הולכת וגדלה. לפני שניכנס לפרטים נסביר כי בשנים האחרונות היו בנק מזרחי טפחות ולאומי האגרסיביים ביותר מתחום המשכנתאות ואילו הפועלים והבינלאומי העדיפו לחתם משכנתאות באופן שלא יהיו בו סיכונים ומכאן גם היקף העסקאות שלהם היה נמוך (יחסית).
בחודשים האחרונים החל שינוי מגמה בעולם המשכנתאות ובנק הפועלים הפך לאגרסיבי מאוד בענף מתוך כוונה שלקוחות הבנק עצמו לא ייקחו משכנתאות בבנקים אחרים ומכאן שהוא החל לתת הצעות אגרסיביות מאוד ומכאן נתח השוק שלו בחודשיים האחרונים הלך וגדל.
התהליך הזה הובן לכולם ומכאן בנק מזרחי טפחות ולאומי הגבירו את הקצב בגיוס לקוחות חדשים למשכנתאות כשבנק לאומי אף הגדיל ועשה וגייס את הזמר עומר אדם כפרזנטור, מתוך אמונה שהזמר הנערץ יביא לקוחות.
גישה שונה לגמרי (ואולי דווקא הגישה של בנק הפועלים דומה לה) נוקט אלי כהן מנכ"ל הבנק הבינלאומי וזה אומר פרזנטור במחירים סבירים והצעות ערך אגרסיביות והיום קיבל הבנק החלטה להפוך להיות אגריסיבי מאוד בענף המשכנתאות עם הצעות ערך (במקום פרזנטור יקר מאוד וכן הלאה) משמעותיות. כהן יש לציין מונה לא מכבר לתפקיד מנכ"ל הבינלאומי מתוך כוונה של הבנק לקחת קצת יותר סיכונים (ולהגדיל את הרווחים והתשואה לבעלי המניות) והמהלך הזה הוא בהחלט חלק מזה.

אם כן, הבנק הבינלאומי יוצא בחבילת הטבות בתחום המשכנתאות -"משכנתא 360", הכוללת מתנה של 5,000 שקל עבור התשלום הראשון של המשכנתא. ריבית של פריים מינוס 1% על 20% מגובה המשכנתא, עד לסך של 200 אלף שקל , הלוואה של עד 150 אלף שקל בריבית פריים מינוס 0.3% לתקופה של עד 12 שנים. ההטבה הינה לבעלי / לפותחי חשבון משכורת בבינלאומי וכן הלאה.
עם השקת המבצע אמר רון גריסרו, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית: הבינלאומי יוצא במבצע  בתחום המשכנתאות, אחד התחומים התחרותיים ביותר בבנקאות, ומעניק הצעת ערך המשלבת הן הטבות במשכנתא עצמה והן באשראי בנקאי שנדרש בתקופה של רכישת או החלפת דירת מגורים בשל ההוצאות הנלוות לעיצוב הדירה החדשה. ההצעה מיועדת ללקוחות הבנק וכן ללקוחות המערכת הבנקאית שיכולים לקבל מאיתנו הצעות משתלמות גם בדיגיטל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה