טלוויזיה

מגישת חדשות 12 בהלם: "המע״מ יעלה וגזירות נוספות בדרך"

באינסטגרם שלה זעמה קרן מרציאנו: "דיברתי אתמול עם אחד מראשי הערים הבולטים של הליכוד. שאלתי אותו איך התייקרות הצהרונים עוברת בשקט ולמה הם לא נלחמים. הוא ענה שהציבור פשוט אדיש, ואין טעם להילחם אם לתושבים שלו לא איכפת"
מערכת ice |  2
קרן מרציאנו (צילום קשת 12)
בשבוע שעבר, מגישת חדשות 12 וראש הדסק הכלכלי במערכת חברת החדשות קרן מרציאנו הראתה עד כמה היא כועסת, כאשר שנים אחרי שהובילה מהלך שהוזיל כסף רב להורים במחירי הצהרונים, כעת המאמץ יורד לטימיון כשמיליוני הורים בישראל עומדים לשלם הרבה מאוד על ההנחה שקיבלו עד כה בחסות המדינה, בצל המשבר הכלכלי שנגרם בעקבות מלחמת חרבות ברזל.
באינסטגרם שלה היא כתבה: "דיברתי אתמול עם אחד מראשי הערים הבולטים של הליכוד. שאלתי אותו איך התייקרות הצהרונים עוברת בשקט ולמה הם לא נלחמים. הוא ענה שהציבור פשוט אדיש, ואין טעם להילחם אם לתושבים שלו לא איכפת".

עוד היא הוסיפה: "אז נכון, יש מלחמה והיא הדבר הכי דחוף עכשיו, אבל יש גם ממשלה שמנהלת מדיניות כלכלית מופקרת עם סדר עדיפויות מעוות. עכשיו הצהרונים מתייקרים, תיכף המע״מ יעלה וגזירות נוספות בדרך. את הכספים הקואליציוניים והמשרדים המיותרים השאירו. והציבור שותק".
רק בשבוע שעבר, מרציאנו העלתה סטורי נוקב מאוד בנושא וכתבה: "לפני שבע שנים ניהלנו בתכנית חיסכון מאבק להוזלת הצהרונים. הצלחנו. שר האוצר דאז כחלון והממשלה החליטו להוסיף מיליארד שקל לתקציב הצהרונים ולהוזיל אותם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סתריה
    מיקי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין אותה כקליפת השום.מחר תגיד השקל עלה והבורסה ירדה. הפרשנים של הטלוויזיה אין להם מושג מה קורה במדינה.אבל לשקר הם מומחים...
    סגור
  • 1.
    הממשלה לא סופרת אותנו. שיפרסמו כמה עולה מעון באריאל (ל"ת)
    ציפי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור