ויראלי

הלם ברשת 13: כוכבות "האח הגדול" עברו תאונת דרכים

אמילי קופר ועינב שרי היו מעורבות בתאונה שהתרחשה ברחוב בלוך בתל אביב. על אף הפגיעה, אף אחד מהמעורבים לא נפגע והשתיים חשות בטוב
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
דרמה גדולה על הכביש כמעט הסתיימה באסון גדול. שתיים מהמשתתפות העונה הנוכחית של "האח הגדול" ברשת 13, אמילי קופר ועינב שרי, היו מעורבות אמש (ראשון) בתאונת דרכים לא פשוטה.
על פי פרסום של ערן סויסה ב'פוריל' מבית ישראל היום, בזמן התאונה ברכב קופר הייתה זו שנהגה והתאונה התרחשה ברחוב בלוך בתל אביב. על אף הפגיעה, אף אחד מהמעורבים לא נפגע והשתיים חשות בטוב.

השתיים היו מבין הדיירות הבולטות ביותר של העונה הנוכחית של הריאליטי, אך הודחו לפני הגמר הגדול שייערך ב-21.9. מאז שהודחו הן נראות יחד לעיתים קרובות ואף הצהירו שמחפשות דירה יחד כשותפות.
אגב, כתב הבידור של ישראל היום ועורך ForReal, ערן סויסה, העלה אמש פודקאסט חדש במסגרת סדרת "חשבון הנפש" שלו לחודש אלול. בסדרה, בה הוא מארח דמויות מעולם הבידור והתרבות עימם היה מסוכסך, הופיעה הפעם נטלי דדון שסויסה העיד שמעולם לא הסתדר איתה.
למרות שהשניים קיימו שיחה מעמיקה על הקשר ביניהם, מי שפתחה בינתיים חזית חדשה עם הכתב - שתספיק לעוד פודקאסט סליחות, היא יוצאת האח הגדול, דינה ערמי שמחי שכיכבה בעונה בה זכתה טליה עובדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה